*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Hei Noen som skal selge: * kort slør * sko i 38, 5 eller 39 (helst ikke så høye) * tiara * Underskjørt med bøyle nederst For jeg vil gjerne kjøpe=)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Skal gifte meg 19 Mai og skal selge alt etter det..=) Skoene blir i ivory ( ikke helt hvit) Str 38.5 de jeg prøvde men har ikke kjøpt de enda... underskjørt.. ( m/spiler men må sjekke om det er spile helt nederst.) Har ikke åpnet pakken enda..=)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2006 Hei igjen! Jeg er veldig interessert. Kan ikke du sende meg en mail etter den store dagen, så kan vi snakkes nærmere om det? Og fargen på skoene passer perfekt=) Min e-mail er: [email protected] Ha en supert fin bryllupsdag!
♡ Rødhette ♡ Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Det skal jeg gjøre.. Kan sende bilder fra 19 mai jeg.. Orker ikke å slå opp skjørtet før dagen før.. LIgger pent å pyntelig pakket inn... Skjørtet kostet 1500.- Skoene kostet 1200.- men skal sjekke litt om jeg ikke kan få tak i litt billigere...=) Lete litt.. Du kan jo eventuelt få med kvitteringene om du har lyst å selge videre igjen.. ( posen å sef om det ikke er sånn som blir ødelagt når du først åpner den...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå