Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Fikk beskjed fra b.vernet i dag om at om jeg ikke går fra min kjære så vil de vurdere om barna skal bo et annet sted en periode. Grunnen er at han drikker i perioder, han har et alkohol problem. Det er så vondt for meg for jeg vet hva som er best for barna og meg, men samtidig elsker jeg han. Han har aldri slått meg, men sier mye stygt når han er full. Jeg var alene med første barnet mitt, så jeg vet jeg greier det, men det blir noen jævlige måneder fremover. Noen i lignende situasjon her inne? Velger å være anonym denne gangen.
mammatil2. Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 det er vel et enkelt valg, du velger selfølgelig barna dine og så gjør du slutt med han. hvis ikke må du være gal. barn er jo hele livet.
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Hun spurte ikke om hva hun skulle gjøre da. Valget har hun jo tatt.... Du klarer deg sikkert helt strålende! Jeg er alene med 2, og trives som aldri før. Styrer min egen hverdag, slipper å ta hensyn til andre enn barna ) Du vet du gjør det riktige, og det er det viktigste for barna! Lykke til )
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Valget er tatt, og det er på en måte enkelt, men det er ikke lett å bryte ut av et ekteskap. Barna mine er hele livet mitt, og jeg gjør hva som helst for dem. Jeg ønsker bare å snakke med andre i en lignende situasjon. HI
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Jeg vil bare si at du tar den riktige avgjørelsen. Man har alltid et valg og du har gjort det rette! Tenk for en sterk person du er som greier å ta dette vanskelige valget. Tenk på de skadene dine barn kunne fått dersom du lot dem vokse opp med en periodealkoholiker. Jeg vet dessverre litt for mye om den problemstillingen, jeg er barn av en periodealkoholiker. Jeg har verdens snilleste pappa og ville aldri aldri aldri ha byttet han ut for "all the tea in China" men jeg har mange sår i sjelen som jeg sliter med. Tror faktisk jeg har sliter litt mer enn jeg aner. Har brytt ut av et ekteskap med en mann, ikke bare fordi han drakk for mye, men det var også en av årsakene.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Jeg kan jo føye til at du sparer barna dine for mye skyldfølelse. Jeg føler meg sååå skyldig bare jeg skriver om det her, selv om jeg her er fullstendig anonym.
Sonja J Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 Jeg ønsker deg alt godt, og jeg vil ikke dømme deg på noen som helst måte.......Kanskje han slutter å drikke en gang i framtiden..Man vet jo aldri.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå