MAJA-67 Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Lille Oscar har ikke sovet bort denne sommerkvelden heller han. Men da jeg var nødt til å få med meg idol la jeg ham i vogna og rugget ham i stua (med musikken på full guffe). Nå har han endelig sovnet, og jeg gleder meg til å se gutta i finalen neste fredag. Heia Jonas !
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Ja! Heia Jonas!!! Er tross alt fra distriktet mitt så jeg er programforpliktet til å heie på ham - og synes selvfølgelig han er klart best, selv om han bommet en smule i kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå