Gå til innhold

En ny mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold der vi sliter noe sinnsykt fra dag til dag. Har vært til familierådgiving men det har ikke kommet noe positivt ut av det annet enn at vi har fått en megler mellom oss når vi tømmer oss for gørr. Stakkars lille prinsessen min oppi alt dette..sukk..

her om dagen sto jeg på en butikk og forbi gikk en jeg ikke hadde sett på mange herrens år. Han sjekket meg opp og sa han hadde "sett på meg veldig veldig lenge" men jeg "ødela" det siden jeg var så full den kvelden for mange herrens år siden.... sukk...

så flott han hadde blitt.... og nå hadde jeg vel ikke tatt fem øre for å få han siden jeg sliter sånn med det jeg har. MEN om han er ledig eller opptatt vet jeg ikke... Blir dette bare en desperat handling oppi alt? Kommer ikke noe godt utav å hoppe på noe nytt når jeg sliter i et mer eller mindre havarert forhold vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt råd er å ikke involvere seg i noe før man er HELT sikker på hva man vil. Det er ikke lov å leke med andres følelser (dvs å gå til en ny fyr for å komme over den gamle).

Vær litt alene,kjenn på hva du føler! Dette er iallefall viktig hvis det er barn med i bildet.

Skrevet

Enig med deg. Bedre å få en avklaring i det forholdet du er, før du begynner på noe nytt. Det er utrolig sårende å bli utsatt for utroskap, du kan risikere og ødelegge et annet menneske over lengre tid. Og så mye vondt vil jeg tro du ikke ønsker mannen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...