Gå til innhold

Arghhh...på mandagen skal jeg ringe legen min...! =(


UnePune äntligen hemma!

Anbefalte innlegg

Var på jobb og gjorde litt vondt hele tida mens jeg gikk rundt der...og nå når jeg kommer hjem og slapper litt av i sofaen, så kommer jeg meg jo omtrent ikke opp, og gubben måtte hjelpe meg så jeg kom meg på dass. Klarer jo ikke tråkke ned med den ene foten! I kveld har jeg bare jobbe 4,5 timer, i mårra skal jeg jobbe fra 11-1930...men først må jeg se om jeg klarer å komme meg på beina i mårra tidlig!!! =/ Detta her er no drit! Men det veit dere jo...

 

PS! Er det manuell terapeaut man burde få henvisning til fra legen?! Hva er det egentlig? Sånn i forhold til fysioterapeut feks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg går selv til mauell terapeut, er i uke 34. Anbefales! Forskjellen mellom manuell og fysio, er at manuell jobber mer helhetlig. Altså både med bein og muskler. Har vært der endel ganger, og opplegget varierer fra gang til gang. Har fått øvelser som jeg kan gjøre hjemme, avslappende massasje, og skal neste gang prøve meg litt på apparater.

 

Det er ikke sikkert at du trenger henvisning fra legen. Min manuell terapeut skriver selv ut rekvisisjon og stilte diagnosen. Vet ikke om alle gjør det. Men kjempegreit at en ikke må innnom legen for hver minste ting.

 

Pass på deg selv!! Det høres ikke mye bra ut..

 

Lykke til og håper at dette kan være til hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsgiveren(mannen) min ville jeg skulle prøve litt til. Ta det mer med ro når jeg er på jobb, og kjøpe nye sko som er bedre for ryggen. Trur ikke det hjelper stort, men kan jo alltids prøve litt til...=/

 

Veit jeg har litt vanskelig med å begrense meg når jeg er på jobb, føler meg så udugelig og lat hvis jeg ikke får gjort noe særlig. Men gubben synes det er bedre at jeg bare er der og gjør tulleting som å dra frem i hyllene osv, for ellers er det han som må jobbe...=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...