Gå til innhold

utroskap, noen som har "overlevd" det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde vært sammen et par år. Vi hadde et heftig sexliv, 2-3 ganger pr døgn hele denne tiden. Vi kunne snakke om alt, le sammen, gjøre hyggelige ting. Jeg er noen år eldre enn ham, og har 2 barn.

Så etter en juleferie, han var i sin fødeby og jeg hjemme med min familie, synes jeg han forandrer seg. Han var bl.annet veldig ivrig på å dra hjem å besøke faren sin. Jeg hadde en dårlig magefølelse. Prøvde å prate med ham, men han skyldte på at han var slite. osv.

Så i et hysterisk anfall av sjalusi, sjekket jeg mobilen hans.

Ja det er dårlig gjort, men ihvertfall hadde det rent inn med mld. som ikke levnet tvil om hva han drev med.

Da jeg konfronterte ham, bare nektet han, sa det ikke var sånn det var, de var bare venner bla,bla.....

Siden jeg ikke fikk hjelp av ham til å oppklare dette, ringte jeg denne jenta. Hun nektet også alt.

Vel, omsider kom jo ting fram. Det pågikk ikke lengre enn 3 uker, og ikke tror jeg det fungerte så bra sexuellt heller. Men jeg snakket mye med henne i tlf. Hun var også skuffet og lei seg, for han hadde ikke fortalt om meg.

Det værste var alle løgnene, både før og etter. Jeg syntes han var så feig. Jeg ba han pakke og dra. Men så traff vi hverandre igjen.

Vi har holdt sammen i 7 år etter dette. Jeg har også avslørt han i å ha hatt en natt med exdama.

Nå høres jeg sikkert veldig naiv ut, alle vil tenke at herregud, stikk nå fra den dumme mannen. Men jeg er glad i ham. Han har angret veldig og prøver å gjøre det godt igjen.Jeg tror han har blitt mere voksen, han er snill og omtenksom og har slått seg til ro liksom.

Men jeg sliter med mitt selvbilde fortsatt. Var det pga meg, var jeg ikke bra nok, morsom nok i senga..... Jeg kan fortsatt kjenne en dyp angst når jeg tenker på det som skjedde. Det å bli sveket av en man tror på er bare helt grusomt. dette preger forholdet vårt også sexuellt.

Er det andre som har opplevd utroskap, klart å komme videre og virkelig legge det bak seg? Jeg synes dette er så vanskelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om folk, deriblandt mine foreldre. Tøff jobb er det da, men det går tror jeg.

Min mann har løyet til meg om en masse, ikke utroskap, men alt annet rart. Har svært vannskelig for å stole på ham på noe han sier eller gjør.

Husker fra min eks at det var løgnen, ikke handlingen som jeg følte var sviket. (Det ble slutt senere da, men av andre årsaker.)

Ting går vel, men når det skurrer ett eller annet sted så er mistanken der uansett...

Skrevet

jeg vil foreskå for deg at dere startet til en psykolog eller lignende, det er ikke så ille som man tror... dette er et vedlig stort tillitsbrudd og tror dere profesjonelle for å komme over dette...

Du må lære deg å stole på han igjen... det kan ta lang tid!

for at forholdet skal fortsette å fungere bør dere nok dra til legen og bli henvist til psykolog!

lykke til!!!

Skrevet

Jeg og kjæresten min var sammen i to år... jeg levde for HAN... men så var han utro, uten at jeg visste det, og han gjorde det slutt. fant ut i ettertid at han hadde vært utro.Han klarte ikke å holde seg unna meg, jeg elsket han over alt på denne jord, og han og jeg hadde et forhold hele tiden mens han var sammen med hans nye flamme.... men en dag fikk jeg nok.. og fortale henne hva som foregikk.... hun gikk på en smell denne gangen, han hadde praktisk talt ikke sex med henne ... bare med meg.... vi hadde etter dette 1 år og tre mnd hvor vi herjet litt fra oss begge to og fant så til bake til hverandre.... han jobbet skikkleig og måtte svelge MANGE kameler....

Han gjør det han må for at jeg føler meg trygg. men jeg stoler faktisk på han tro det eller ei :-)

I dag har vi det utrolig bra, masse bra sex et barn og ett i vente.... og hvis han noen gang skulle være så dum å vifte med kølla igjen, så skal jeg fysisk knuse ballenne hans...men den tiden so singel før vi ble sammen igjen ga meg selvtillit til å se ay verden er full av flotte gutter... så det finnes flere.. men dette er mannen jeg vil ha.. det er han jeg elsker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...