Gå til innhold

Har lyst og jobbe (Aetat)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snart fått OS, barnetrygd osv, men har litt lyst og begynne å jobbe..Kan jeg melde meg arbeidsledig når fødselspengene går ut og få dagpenger i stedenfor?Til jeg får meg jobb..Takknemmelig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ingen jobb å gå tilbake til?

 

Ja, du kan melde deg arbeidsledig :o) OG samtidig motta os :o)

 

Jeg har ca 12 000 i dagpenger, og redusert os til kr 5500 kr..

Skrevet

Er det sant? til meg sa di at det ikke ville lønne seg å melle meg arb ledig men kunn motta OS.... Jeg har heller ikke noe jobb driver å søker men det er ikke så lett å få noe.

Men får du da småbarnstillegg + dobbelbarenetrygd + kontantstøtte i tilegg evt stønad til barntilsyn? Er så takknemmelig for svar :-)

Skrevet

Klart det er sant :o))

 

Har du permisjonspenger nå?? For om du har det kan du få arbeidsledighetstrygd. Mulig du må gjennom en karantenetid.. Må du det kan du få full os frem til du mottar dagpenger...

 

Jeg hadde inntekt på 22 000 ca pr mnd, og får 12 000 ca i dagpenger (før skatt), og mottar 5500 kr i os..

 

Får ikke småbarnstillegg eller kontantstøtte fordi barna mine er større

 

Men jeg får en ekstra barnetrygd, og stønad til barnetilsyn :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...