Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Har snart fått OS, barnetrygd osv, men har litt lyst og begynne å jobbe..Kan jeg melde meg arbeidsledig når fødselspengene går ut og få dagpenger i stedenfor?Til jeg får meg jobb..Takknemmelig for svar:)
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Du har ingen jobb å gå tilbake til? Ja, du kan melde deg arbeidsledig ) OG samtidig motta os ) Jeg har ca 12 000 i dagpenger, og redusert os til kr 5500 kr..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #3 Skrevet 13. mai 2006 Er det sant? til meg sa di at det ikke ville lønne seg å melle meg arb ledig men kunn motta OS.... Jeg har heller ikke noe jobb driver å søker men det er ikke så lett å få noe. Men får du da småbarnstillegg + dobbelbarenetrygd + kontantstøtte i tilegg evt stønad til barntilsyn? Er så takknemmelig for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Klart det er sant )) Har du permisjonspenger nå?? For om du har det kan du få arbeidsledighetstrygd. Mulig du må gjennom en karantenetid.. Må du det kan du få full os frem til du mottar dagpenger... Jeg hadde inntekt på 22 000 ca pr mnd, og får 12 000 ca i dagpenger (før skatt), og mottar 5500 kr i os.. Får ikke småbarnstillegg eller kontantstøtte fordi barna mine er større Men jeg får en ekstra barnetrygd, og stønad til barnetilsyn )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå