Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Skal dere ha BH under kjolen deres? Blir det litt teit å ikke ha?
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Jeg skal det, ja. Men fordi jeg trenger det. Foeler meg ikke vel uten, og dessuten vil den forme en pen utringning til kjolen. Men hvis du ikke har lyst aa ha det, hvorfor skulle det vaere teit?? Absolutt ikke, synes naa jeg! Gaa akkurat slik du har lyst, og som du foeler deg vel!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Ja, for sånn som de sa på brudesalongen så trenger jeg det ikke, men hvis jeg følte meg mere vel i bh, burde jeg ha det...så jeg vet egentlig ikke helt... Takk for svar:)
tasah Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Jeg skal ikke ha, men det er fordi jeg ikke takler å gå med sånn bh uten stropper... Trenger heller ikke å ha det under den kjolen jeg skal ha. Men gjør som du selv synes er best:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 Jeg har tenkt mer og mer på det nå, og tror jeg dropper BH. Hvorfor ha mer under kjolen enn nødvendig? Det er så mye likevell:) Takk for svar alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå