♡ Rødhette ♡ Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Vurderer å kutte den ut.. Har gått ned såpass at jeg er på siste snøring.. Så om jeg går ned noen kg ti passer ikke kjolen lenger... Vurderer da å droppe korsett... Skal dere bruke under?? =)
FruMamma med nr 2 Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Nei, jeg skal ikke ha det. Det er litt korsett i kjolen som jeg skal ha fra før, og hun på brudesalongen mente jeg ikke trengte mer enn det som er i kjolen. Men er du usikker, kan du spørre de på brudesalongen(hvis du skal ha kjole der), og kanskje da prøve med og uten for å se forskjellen.... Lykke til!
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Kommer nok veldig an på kjolen du har. Jeg hadde tenkt å bruke det, men etter å ha kjøpt kjole ser jeg at det blir helt bortkastet. Kjolen holder inn det som er av overflødig hud=) Tror ikke korsett bedrer det i mitt tilfelle!
Nuss Nuss Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Hadde tenkt det men korsettet stikker opp av kjolen! (b-h delen syntes) Så nå må jeg ut å kjøpe nytt undertøy!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Tenkte det, først... Men spilene syntes gjennom kjolen, og det ble IKKE pent! Dessuten holdt kjolen inne det som skulle holdes på! (Som nevnt over!)
Dronningen! Skrevet 15. mai 2006 #6 Skrevet 15. mai 2006 På noen kjoler er det et must å ha korsett/torselet, kjolen vil da sitte helt anderledes og holdningen til personen blir bedre. Prøv å sitt med kjolen, bulker den seg når du sitter med rett rygg, bør du ha torselet. Til dere som har torselet som stikker over utringningen, så får man kjøpt en med lavere skjæring..... Bare et lite tips!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #7 Skrevet 15. mai 2006 Jeg skal ikke. Har kjøpt bh, string og strømpeholder, så det blir nok bra på hotellrommet den natten. Hehehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå