Gå til innhold

Plutselig fått så vondt ved keisersnittet igjenn..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er snart 6 uker siden jeg tok det, og nå de siste dagene har det begynt å gjøre så vondt igjenn. Føles så ømmt og hovent i overkant av snittet.. Varmt også. Gjør vondt å reise seg og å hoste og nesten umulig å ligge på det igjenn! Er det normalt da? Kan det være fordi jeg har begynt å bruke dongribukser igjenn? De går jo såklart akkurat så langt opp som der jeg har snittet. Det er jo ikke behagelig.. Føler meg ikke dårlig eller noe da.. Bare vondt rundt der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Hadde det sånn jeg og! Og 6uker er eeeegentlig ikke så lang tid synes jeg. Kanskje det er pga. måten det gror på? At det liksom "snurper" seg litt ekstra sammen...? Vet ikke jeg... Jeg, 8mnd. etter fødsel kjenner fortsatt at jeg har gjort no på magan der! hehe.. Men det er ikke vondt lengre, men i ny og ne så røsker det til og meg litt noen ganger... Er mye som har skjedd med magen vettu -så du får bare ta det med ro, prøvde å slappe av og tenke at det blir bedre snart :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snittet mitt var nesten grodd det, helt til jeg brukte truser som havna akkurat på såret.... Da gikk det litt opp igjen og ble betent. Blødde og verka. Fikk krem av legen (fucidine med antibiotika) og måtte bytte bandasje på det hver dag.. Grodd etter et par mnd. For no dritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde akkurat det samme 5 uker etter KS, viste seg at jeg hadde en ørliten betennelse som jeg fikk antibiotika for og det forsvant med engang. En annen ting det kan være er at man gjerne begynner å føle seg i skikkelig god form, så tar man kanskje litt ekstra i, så vevet der nede blir strukket litt ekstra på som gjør at man kan få litt ubehag og vondt (fortalte legen min..).

Ta deg en tur til legen du, alltid godt å få bekreftet at ingenting er galt, for det er det sikkert ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...