N og S Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Så er vi hjemme igjen fra danmark, vi har vært på stork og jenta mi har fått insiminasjon. Som samboer og " medmor" så var dette helt spesielt. Det gikk ikke opp for meg før vi stod der at nå kan det kanskje skje det vi har ventet på så lenge.. Det var sterkt og veldig rørende. Jeg er jo litt på sidelinjen og vet ikke hva hun går igjennom, men det blir jo min tur en gang også.. Ihvertfall har vi hatt en fin og veldig romantisk uke i københavn, noe som styrker veldig på ventetiden femover.... Dette er så ufattelig spennende.. men har litt is i magen uansett...
Skjønnere enn skjønnest Skrevet 15. mai 2006 #2 Skrevet 15. mai 2006 Hei N og S! Høres ut som dere har kost dere i Køben! Deilig med noen ekstra dager, sikkert. Er veldig spent på deres vegne. Kan jo hende at dere har en liten en inni der nå......) Hvor gamle er dere?
N og S Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2006 Heo Skjønn.. Ja vi har kost oss veldig... men nå er spenningen til å ta å føle på.. en uke til testing.. vet ikke hvordan jeg skal få den uka til å gå.. Jeg er 27 og jenta mi er 29.... Dere da?
Skjønnere enn skjønnest Skrevet 16. mai 2006 #4 Skrevet 16. mai 2006 Hei! Ja, det er veldig spennende. Man føler på alle symptomer, og disse kan jo både være pms og en graviditet. Men, jeg følte egentlig med en gang at jeg var gravid. Er overfølsom og ekstremt sensitiv hva gjelder min egen kropp, så jeg bare visste det. Hadde enorme stikkinger i magen fra dag 1, ømme brystvorter (noe jeg aldri har ellers) og kvalm. Ble mildest talt sjokkert da testen viste negativt etter 17 dager etter inseminasjonen. (skjønner egentlig ikke at vi klarte og vente så lenge...!) Så det er fortsatt håp hvis ikke mensen har kommet og dere har negativ test!!! Jeg vet også at enkelte ikke kjenner noe og er gravide. Og dere da? Har du noen symtomer? Vi er 34 og 45, så bare jeg som skal være gravid og det er kvinnen min svært glad for å slippe. )
N og S Skrevet 16. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2006 Hei igjen.. Jenta mi sier at hun går med en følelse i kroppen på at hun er gravid.. har hatt litt stikkninger i underlivet og små krampetrekninger.. men man vet jo ikke om det er fantasien eller om det faktisk er noe der da.. så vi får se.. Vi så et program på tv 2 her om dagen og barn i magen.. det var skikkelig rart og fantastisk.. en uke igjen til testing..... jippi....
Mirasol Skrevet 18. mai 2006 #6 Skrevet 18. mai 2006 Hei N og S! Vi har vært hos Stork omtrent på samme tid som dere :-) Vi skal teste i løpet av neste uke :-) Så utrolig spennende! Det er jeg som er blitt inseminert, noe som er helt greit for jenta mi :-) Hvor er dere i fra forresten? Vi bor i Oslo og er 34 og 39 år gamle.
N og S Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #7 Skrevet 18. mai 2006 Hallo.. Vi bor i Sømna som ligger i norland. Jeg er 27 og jenta mi er 29. Ja vi skal teste på mandag.. hvilken dato fikk dere insiminasjon?? vi fikk den 10....
Mirasol Skrevet 18. mai 2006 #8 Skrevet 18. mai 2006 Hei! Vi ble inseminert den 8 :-) Vi drøyer så lenge vi klarer, venter nok til 16 eller 17 dagen (vil bare være helt sikker), regner med at mensen evt har dukket opp innen den tid også (noe vi selvfølgelig ikke håper på!). Ønsker dere tvi tvi på testen :-)
Stork Skrevet 12. september 2006 #9 Skrevet 12. september 2006 Hallo... Vi er et lesbisk par som har bestemt oss for å få barn. Ser at dere bor i Sømna, og det er ikke langt unna der vi bor :-)) Vi er 38 og 52 år, og det er jeg som er 38 år som skal få gleden av bli gravid. Har bestemt oss for å kontakte Stork Klinikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå