Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 spruten i munnen?? Og event. svelger dere?
HulaHula Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Fy da, nei, svelger ikke.. Blir litt uvel av det.. Kjennes ut som det leve i halsen etterpå.. *hehe* Men kain ta spruten i munn, men da spytte æ det ut..
Krimp Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Hvis jeg tar den i munnen så svelger jeg den med en gang. Jeg klarer ikke holde den i munnen. Men som oftest ender blowjobs opp i sex
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Gjør det ganske sjelden, men da svelger jeg det. Synes det er for dumt å spytte det ut, vil ikke at han skal føle at det er ekkelt! Klarer man ikke å svelge, bør man heller la han sprute i ansiktet eller andre steder.
vims-74 Skrevet 12. mai 2006 #6 Skrevet 12. mai 2006 Det smaker salt Og, jeg synes nå at hvis man først vil ha det i munn, da kan man likegjerne svelge, hvis man ikke takler det finnes det ganske mange andre steder å gjøre av sakene
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #8 Skrevet 13. mai 2006 Nei, men så holder jeg aldri på lenge nok. Det tar for lang tid, hehe. Dessuten er det en ting jeg langt i fra har noe glede av, har litt baggasje på området så det jeg gjøres har jeg tvunget meg selv til for hans del...
tjorven 1 Skrevet 13. mai 2006 #9 Skrevet 13. mai 2006 det har skjedd og da svleger jeg tvert.. bruker det mest som vorspill eller så runker jeg han når jeg merker at han kommer .. synes egentlig det smaker litt snørr.. he he
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #12 Skrevet 15. mai 2006 pleier ikke suge til han kommer fordi da blir det ikke noe på meg.hehe.han er helt dau etter en utløsning og da må han sove.irriterende for jeg liker å suge,og svelge når jeg er i det rette humøret;)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #13 Skrevet 15. mai 2006 før svelget jeg, men takler ikke det lenger.. Men tar alltid spruten i munnen.. Plager ikke typen at jeg spytter det ut etterpå...) Det viktigste er at jeg ikke stopper opp sugingen fordi han snart kommer..
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #14 Skrevet 15. mai 2006 Hadde en skikkelig dårlig erfaring med det når jeg var 17, og det sitter igjen enda....syntes det er deilig å suge, men spruten må han pent ta utenfor munnen.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #15 Skrevet 15. mai 2006 Jeg svelger og det går helt greit. Typen digger det i hvert fall MEN det smaker jo ikke akkurat godis av det, da... Så her er et lite tips hvis du vurderer det: Når han skal til å komme bøyer du tissen litt lenger opp mot hodet hans. Da blir spermen liggende i ganen og du kan bare svelge rett ned uten å måtte ha det på tunga først. Funker kjempebra og typen merker ingenting. Han er bare superfornøyd med å ha funnet dame som svelger
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #16 Skrevet 15. mai 2006 syns det smaker kvalmt,altfor salt liksom. konsistensen er jo helt jævlig. han får sprute andre steder en inni munnen min. men for di som liker å få det i munnen så er jo det kjempe bra for di.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #17 Skrevet 15. mai 2006 Vil typene deres gjerne at dere gjør det?
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #18 Skrevet 17. mai 2006 Typen min sier at det ikke spiller noen rolle.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #19 Skrevet 22. mai 2006 jeg har svelget 4 ganger ca, så det sier seg selv at det ikke er mange ganger... blir litt kvalm av det... men går greit av og til, men gjør det helst ikke... tror ikke det spiller så stor rolle for han, han nekter iallefall å kysse meg hvis jeg har svelget... hihi
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2006 #20 Skrevet 22. mai 2006 Jeg svelger det hver gang, og det er ofte. Har aldri hatt noe problemer med det!!! Heller det enn at han skal sprute i ansiktet mitt..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2006 #21 Skrevet 23. mai 2006 jeg svelger av og til. Syns ikke det er godt men syns det er verre å spytte det ut forran han. Da blir liksom noe av stemninga borte. Men er bedre å svelge med en gang mens spermet er varmt. kaldt er enda verre å svelge.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2006 #22 Skrevet 24. mai 2006 hm.. veldig oppegående på sex siden du vims ;p
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #23 Skrevet 25. september 2006 Typen min smaker godt!! Jeg ar hørt det er mange gutter som smaker helt pyton, men jeg er heldig! salt og søtt på en gang! mmmm;)
Anonym bruker Skrevet 25. september 2006 #24 Skrevet 25. september 2006 bittert synes jeg. Som ettersmaken på hjemmelaget vin...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2006 #25 Skrevet 29. september 2006 JA!!!! Jeg digger å suge mannen min, det tenner meg skikkelig. Noen ganger er det som del av forspillet, men ofte vil jeg bare glede ham skikkelig, og da holder jeg på helt til han kommer i munnen min, og selvfølgelig svelger jeg det. Ikke noe ekkelt med det. Bare deilig. Og han elsker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå