Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 hvordan føles klitorisen din etter at du har hatt orgasme? *fortsatt usikker på om det er orgasme eller nesten-orgasme jeg har*
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 øm, stor og veldig følsom, men absolutt god og kjæle med etterpå
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 Stor som et lite bringebær, øm og glatt...Ikke sikker på om du har fått orgasme enda? Belive me.. Man vet når man har fått en orgasme..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2006 #5 Skrevet 13. mai 2006 Jeg må innrømme at jeg også var usikker på det før, trodde at jeg hadde fått orgasme, men likevel så var jeg ikke helt fornøyd på tanken at dèt var alt... Men da jeg hadde sex med sambo første gang fikk jeg min første ekte orgasme =) Bedre i senga enn noen av de 10 andre jeg hadde hatt sex med før han! Og jeg kjenner veldig godt forskjell på vaginal orgasme og klitoris orgasme nå. og til spørsmålet ditt; etter sex er klitten min så.., vet ikke helt om øm er det rette ordet, men det er ubehagelig-digg å massere den. stor og glatt og "dirrende(?)"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå