♥Snulder Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Mine barn fra før har ett god forhold til min kjære. Vi bor sammen på heltid - guttenes far er død, så her er det ingen henting annenhver helg. Samboer oppdrar dem som de skulle vært hans egne - guttene har respekt for ham på samme nivå som for meg. Samboers datter på 15 er en helt annen historie. Har lagt meg og mine for hat fra dag 1. Anser seg som enebarn til tross for 2 nye halvsøsken. Har sett vesla 1 gang på 7 mnd. Prøver å få til en krangel de gangene vi sees, men blir irritert fordi hun ikke får det til. Jeg går ikke inn i en diskusjon med henne av prinsipp. Sier bare rolig at hun må ta ting med sin mor og far. Huff, huff, huff... Ønsker meg bare ett rolig normalt forhold jeg..
aroma Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Sier du det? Her er det temmelig likt. Mine barns far er også død, og min stesønn la også oss for hat fra dag en, men mest jeg og min datter da. Min sønn er det vanskelig å hate fordi han er rolig og reflektert, og ingentig å ta han på. Men min stedatter har vært enklere opp igjennom selv om hun kan være vanskelig til tider hun også. Har du msn adresse snulder?
♥Snulder Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2006 tror ikke jeg har msn... må høre med min kjære, det er han som har oversikt over meg.. Har vært i konstant ammetåke serru!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #4 Skrevet 15. mai 2006 Ja det sier seg jo selv:) En stefar har for det meste mye større del i barnas liv enn en stemor!! Nettop fordi barnet bor mest hos sin mor! Takk faen for det!!
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2006 #5 Skrevet 15. mai 2006 Takk faen for at den jenta er 15 allerede, da er hun stor nok til å stå for sine valg! Hvis valget hennes er å drite langveis i småsøskna sine, så henne om det. Da får hun bare sitte der i ensomheten, til hun råtner opp på rot. Enig med HI - her skal du bare ligge helt flat, den jenta er ikke ditt problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå