Gå til innhold

10 dager med Reuctil....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...og jeg har gått ned 3,7 kg!!!!!!

Og det beste er; Det har ikke kostet meg noe (annet en penger da...) Med Reductil innabords blir jeg fortere mett og sitter ikke hver kveld og lurer på hva jeg kan kose meg med. Har ellers spist helt vanlig mat. Ingen slankediett altså. Spist både pøler og pizza. Tom digg på lørdag.

 

*spent på fortsettelse*

 

nytte referat følger om 7-10 dager... for den som vil følge utviklingen

 

Hilsen 'Reductilla'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har gått 5 dager på Reductil og har gått ned 3 kg!!!

Som du sier er det så deilig å ikke pine seg ned i vekt. Nå er jeg rett og slett mett selv om jeg spiser lite. De første dagene slet jeg med at jeg hadde lyst på mye. Men det er over nå!!!

Håper det går like raskt ned i vekt videre :0).

Noen sier at en får insomnia av Reductil, men tror nesten det har virket motsatt på meg. Er trøtt og sover mye bedre enn før faktisk. Hvordan er det med deg HI?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker ingen bivirkninger. HVerken søvnprøblemer eller andre. Så flink du har vært. Har du "slanket deg" samtidig?

 

Reductilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Det har kommet automatisk. Jeg er ikke sulten. Så har jeg ikke hatt lyst på sjkolade og chis elller lignende. Spiser jo heller ikke så mye når jeg ikke er sulten.

Lykke til videre med Reductil til deg. Hvor mye skal du ta av? JEg vil ned 20 kg med det første, men kunne tenkt meg 30 hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ned like mye som deg, minst. Har bare satt med som mål at jeg skal ned i før-gravisvelkt i første omgang. Dvs 27 kg. Kunne godt tenkt meg 10 til etter det jeg og... Vi burde holde kontakten via denne tråden vi... Hvilken styrke bruker du? Jeg bruker 10 mg. Har eg. lyst til å prøve 15 mg...., man blir jo på en måte litt grådig når det går så fint. Lykke til til deg også!

 

Reductilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 10 mg jeg også. Men skal vurdere det med legen i juni. Tror ikke en trenger begynne på 15 mg før en evt slutter å gå ned i vekt, da kan en prøve 15 mg. Vet du noe om det?

Synda forresten i kveld. Spiste både kjeks og is. Ikke fordi jeg var sulten, men fordi jeg hadde lyst. Jaja ny dag i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har gått på reductil i 13 dager, å gått ned 5 kilo =)

 

er storfornøyd!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, Nickie_Pause_Fra_Prøving! Heng med så blir vi en liten "Reductilklubb" her inne. Kjekt å følge hverandre!

 

Til anonym: Du bør ha en bmik på over 30 for å få Reductil. Koster 6-700 kr pr .mnd.

 

Reductilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi er nødt til å lage en liten klubb!!!!

hvorfor er du anonym forresten?? hehe...

 

kanskje du ikke heter reductillia egentlig, men går under et annet nick, og ikke vil andre skal vite du er overvektig??

 

 

(absolutt ikke ment på en stygg måte, men kan se at noen kan missforstå, men jeg er bare nyskjerrig)

 

hva skal klubben hete da??? skal vi starte en tråd på klubben vår??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del her inne som vet hvem som skjuler seg bak mitt virkelige nick. De vet jo selvsagt da også at jeg er overvektig, men ikke hvilke såre tanker man av og til har om dette. De synes jeg er private, men vil likevel gjerne dele dem med noen som forstår.... Vil ikke at alle andre skal ha innsyn i mitt 'sjeleliv'.

 

Derfor går jeg under nicket

 

Reductilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begynner på Reductil.

Er 98 kg og første mål er 80 kg, men kunn ejo egentlig tenkt meg 70 da hehe.

Fint å følge hverandre og utveksle erfaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også med.... vil gjerne oppdatere dere med mine fremskritt... å vil gjerne høre åssen det går med dere....:)

 

venter på mine reductil som skal komme i posten jeg,.

 

veier nå 79,9 på en god dag. skal ned iallefall 10kg.. helst mer. 15 kansje.. mistet alle de 13 jeg la på meg under svangerskapet men vil gjerne ha bort litt mer her å kunne føle meg vel med meg selv. er kun 167 høy og da er 80kg mye....

 

så snart begynner kampen..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Slenger meg på jeg også.

Begynnte med reuctil for ei uke siden, veit ikke hvor mye jeg har gått ned pga vekta hjemme er så ustebil. Skal veie meg i neste uke når jeg er på helsestasjonen med gutten.

Målet er å gå ned 10-15 kg. Bruker 15 mg styrke på tablettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...