Gå til innhold

pakket bag?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke pakket bag. Men har laget til en toalettmappe med ting til meg. Litt av alt. Bruker det meste om dagen, så har handlet litt nytt, kjekt for mor å dolle seg litt etter fødsel. Med første mann gjorde jeg det samme. Bagen pakket jeg da vannet hadde gått+ at mannen var hjemmom en tur etter fødselen og tok med seg litt glemte ting da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pakket noe ennå, men bør vel snart legge frem enkelte ting. Vi bor nærme sykehuset, så jeg satser på at kona mi kan hente ting som eventuetl ble glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke pakket, og kommer ikke til å gjøre det før enn fødselen starter..

Har flere timer til sykehus så jeg kan liksom ikke "bare" reise hjem for å hente...

Sist gang så laget jeg en liste om alt jeg skulle ha med, og pakket når riene begynte... Gjør det denne gangen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke lang vei til sykehuset (5-10 min), og har heller ikke pakket noen bag. Skal nok finne frem noe snart og sette frem en bag jeg kan slenge ting oppi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt såvidt å tenke på det.. Ordnet en toalettmappe idag og kjøpte en elastisk bukse jeg vil ha med meg på sykehuset.. Tenkte at det var greit å gjøre det klart. Selv om jeg har fått dato til ks, vet en aldri når ting skjer, og jeg har hatt så mange komplikasjoner at jeg er føre var.. Tenkte å begynne å vaske babytøy neste uke også!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har såvidt begynt å sette opp liste over hva som kanskje er lurt å huske på... Tror ikke jeg gjør det før like før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har faktisk begynt.. :o)

 

Har puttet nedi et skift til far og mesteparten av toalett-sakene jeg skal ha med, pluss noen klær jeg har kjøpt for å ha med på sykehuset (1 kosebukse, 1 cardigan, 2 ammetopper). Mangler en del, men det tar jeg etterhvert :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.

jeg har satt frem den lille røde kofferten min, å puttet nedi huskelisten på hva jeg må ha med meg:)

Tilfelle det skulle haste når jeg trenger å pakke.. eller slik at pappan kan plukke det som står på listen:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så vidt begynt..Har vært på parfymeri og apotek og fått gratis-prøver;disse er så greie å ha i toalettmappa!

fra tidligere fødsel har jeg erfart at man som regel har god tid til å pakke bagen før man drar!men det kan være lurt å sjekke at du har alt du vil ha med deg,så du kan evt kjøpe inn det du mangler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også såvitt begynt.. Har satt frem en bag på soverommet, som jeg putter litt i etterhvert. Og i toalettmappa på badet har jeg pakket oppi litt som jeg skal ha med meg! Men kommer nok ikke til å bli ferdigpakket før vi skal dra tenker jeg, hehe! Men greit å ha begynt litt da!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en link til en liste over hva man bør ha med seg? Noen tips fra andre og tredjegangsfødende på hva som burde stå på lista? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det har jeg ikke.. skal ikke gjøre det før vi har kommet over i juli tenkte jeg..

 

Flere enn meg som syns det er litt tidlig el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns ikke det er tidlig nå,men det er fordi jeg vet helt sikkert jeg føder for tidlig. så bagen min er pakket å klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...