Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Jeg har hørt mange historier om koselige stunder med forloveren hos frisøren på den store dagen. Fnising, nerver og mimring. Hadde også sett for meg at sånn skulle jeg og min forlover ha det, men nå har hun plutselig ikke tid....Hun skal til en annen frisør selv og har visst så mye hun må ha tid til selv så hun skulle prøve å rekke å sitte på med bilen vi skal ha til kirka...Disse tingene har hun ikke nevnt tidligere når vi har planlagt og i tillegg har hun plutselig ikke tenkt å ha veske, men hvis hun skal ha det så er visst den så liten at det ikk er plass til mine ting! Kanskje jeg krever mye av min forlover, men det virker hvertfall ikke som om hun tar dette som et ærefullt oppdrag:( Er bare 8 dager igjen til den store dagen så det er liksom litt for sent å bytte forlover nå. Vi har full kontroll på alt før bryllupet så egentlig skal den siste uka bare være kos og moro, men jg går heller og bekymrer meg for om forloveren min i det hele tatt rekker kirken.....
FruMamma med nr 2 Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Huff, det høres ikke helt bra ut det der. Snakk med henne om det. Virker på meg som hun gjøre seg litt kostbar..Kanskje hun egentlig er litt misunnelig på deg som skal gifte deg og at det ikke er henne? Det er jo masse praktisk rundt d å ha samme frisør. Jeg regner med du skal bytte om der? Da er det jo forloveren sin jobb å hjelpe deg på med kjolen, hjelpe deg inn i bilen uten at alt blir skittent. Det er DU som skal gifte deg, og da mener jeg det er du som kan komme med litt krav osv.... Når det gjelder veske, så skal jeg ha det selv. Ei lita ei,men tror ikke jeg skal ha den med i kirka...jeg vet ikke helt hva som er vanlig der. Det er jo dette med lommetørkler osv da:) Har du søsken, kan du la de passe veska i kirka... Men iallefall snakk med henne om dine tanker, det er som du sier...det skal være kos og moro... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Kan bare trøste deg med at noen har hatt det værre..... Min forlover hadde ikke tid til å ha utdrikkingslag for meg pga studier. At hun dro på helgetur to uker før brylllupet mitt med de nye studievenninnene var visst noe helt annet. Hun var ikke sammen med meg under forberedelsene på den store dagen, det var nydelig vær den dagen og hun satt heller og nøt et glass vin på en uterestaurant sammen med noen andre bryllupsgjester som var tilreisende. Fordi vi giftet oss borgelig, ble vi gift en fredag, men den store middagen skulle holdes lørdag. Hun dro hjem før middagen! Så jeg fikk hverken tale, sang eller et lite dikt fra henne. Jeg tilgir henne aldri.
Dubbe Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 Heisann hovedinnlegger! Jeg ville ha tatt å ringt henne, og avtalt ett sted hvor dere kunne sitte og prate. Vil ordne seg, garantert!!!! Men må innrømme at jeg har også litt sånn med forloverene. Skal ha to, fordi jeg ikke greide å bestemme meg for hvilken jeg ville ha Hun ene er så gira, (gifter oss 12 august)- og begynner å bestille ting til utdrikkningslaget og er helt der oppe. Hun andre . . Er så vidt hun tar kontakt (hun har jo fått en unge også- så skal jo ikke slå handa av ho helt. . men allikevel- ). Har msn'en til mannen hennes, og han svarer aldri på ting jeg spørr om. . Og svarer ikke på mld. Vet at hun har ringkontakt kort, men hvis hun virkelig, , mener VIRKELIG ville dette, så kunne hun jo ha lånt mb til typen, eller noen andre. Og ho som er gira, har sendt meldinger til ho andre, ikke fått noe svar heller. Så nå, tar ho over hele greia, hehe, og hører heller litt med de venninnene som jeg faktisk har kontakt med hver dag her. Skal hjemover en tur til 17.mai, og snakke med ho andre forloveren. For hvis hun ikke vil bidra med noe, så må hun si ifra nå .Vil seff bli litt skuffa, for at det virker "feigt"-hvis jeg kan bruke det ordet der. Men så lenge begge da blir glade og fornøyde, så blir jeg også det! Siste innlegger: Nei så utrolig jævelig! Du har vel ikke kontakt med henne enda?!?!? For ei *****!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #5 Skrevet 14. mai 2006 Huff, føler med deg! Har det akkurat likt med min forlover, hun virker ikke som om hun bryr seg om noen ting! Spurte om jeg skulle bestille tid til henne til frisøre men hun bare svarte svevende at hun ville ikke det, trodde hun skulle bruke en annen frisør. Ellers virker det som om hun driter i det meste, gidder liksom ikke inkludere seg i noen ting. Tror jeg har gjort et dumt valg....
Dubbe Skrevet 14. mai 2006 #6 Skrevet 14. mai 2006 Uff. . .Hørtes absolutt ikke bra ut! Nei, ta å snakk med henne du, kanskje hun føler på noe også som hun ikke vet hvordan det skal sies? Tror det er bedre det, enn at du sitter der å tenker på at du har gjort ett dumt valg. Når noen blir bedt om å være ens forlover, så er jo det en ære!
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. mai 2006 #7 Skrevet 14. mai 2006 hmm... hadde forlover som bodde på andre kanten av landet jeg.. hun kom til byen dagen før bryllupet.. hun var med til frisøren, men ble henta av sim samboer og kjørt til kirken. var bare pappa og meg som kjørte sammen til kirken.. hun forloveren min hadde veske, men jeg hadde ingen ting hun måtte passe på.. hadde ikke med meg noe annet enn meg selv, kjole og brudebukett jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå