Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Har en kjæreste jeg har hatt siden jeg var 4 måneder på vei.. vi bestemte oss for å flytte i lag 1 måned før pia kom.. det gikk flott det.. jeg hadde også spurt om han virkelig mente dette mellom oss, da jeg har hatt skikkelig problemer med barnefaren.. han har vært et trolli mot meg.. både utro og prøvde å psyke meg ned til noe som ikke var sant.. så med andre ord ikke enkelt.. Fikk inntrykk av at dette var seriøst, etter at pia kom har det bare vært elendighet.. i begynnelsen tålte han ikke baby skriking.. ble sur å grinete å bare lot som han trøtt å sliten å satte seg foran tven å nektet å høre.. Var sur å grinete annen hver dag.. dette slet forferdelig på meg.. så prøvde å ta opp med han at dette ikke gikk over for verken meg eller babyen.. da kom det noen dager der han var smør blid og virkelig brydde seg.. så var det tilbake igjen;( Så ente det med at jeg flyttet hjem til mine foreldre en tid.. da han har tryglet å¨bedt om at jeg måtte komme tilbake så¨var planen å gjøre dette i helgen som var.. vi gikk ut for første gang i helgen i lag, på våres 6mnd dag.. gjett va som skjedde?? neida 2 dager etter innrømte han at han hadde vært utro den natten vi hadde vært ute.. (han forsvant bare plutselig ute), han hadde vært drit full å skjønnte ikke hva som hadde skjedd.. å det var med bestekompisens dame:( jeg ble sjokket.. Men han gråt å sverget for at dette var helt foferdelig.. å jeg bestemte meg for å gi en sjanse.. på et krav.. at han leide ut sin leilighet å vi fikk prøve på nye ark i en leid leilighet.. ja sa han til det.. Nå en uke etter har han begynt å fire på kravet.. mener at han ikke kan gjøre det.. for stor sjanse å ta.. å at han mener jeg krever for mye.. hvem var det som var utro da?? i går prøvde å forklare at dette ikke gikk over for babyen.. å han måtte stå for sine handlinger og godta kravet.. senere slo han av telefonen å gikk bare inn på msn senere å sa han slet sånn at han ikke kunne snakke lenger.. visste ingenting lenger.. hva er dette for noe?? jeg klarer ikke mere.. føler meg utslitt.. i tillegg til at jeg liksom skal få tillit til han igjen.. men han bare prøver ut alt.. å gråtet i telefonen og forteller hvor gla han er i oss to.. merkelig måte å vise det på eller?? trenger sårt råd...
qwana Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Huff dette høres ikke bra ut. Barnefaren som du sa, var ikke snill med deg, men høres ikke ut som denne nye er det heller. Man faller gjerne for samme typer, du var dessuten i en sårbar periode når du traff han, så lett å treffe på samme personer om og om igjen. Liker heller ikke det du sier om at han ikke tåler barneskrik og lar det gå utover deg. Dessuten høres det ut som han snur ting til at det er HAN det er synd på, etter han var utro.....høres ikkje bra ut, han burde bekymre seg for hvordan du har det. Høres ut som en som ikke har særlig omtanke for andre enn seg selv Nei dette må du ikke finne deg i. Kutt han ut, ihvertfall for en stund, være litt alene og kjenn på hva du vil ha. Du vil vel ha en som velger både deg og din datter? en som stiller opp for dere og kan hjelpe deg? Jeg tror du vil se at en slik mann, er det ikke verd å bruke krefter på, for du trenger de til å være en god mor, ikke bruke krefter på et forhold. Et forhold skal for det meste gi energi, ikke ta Jeg har selv barn med en med sterke psykopatisk trekk, som jeg gikk i fra, før barnet var 1 år. Jeg var alene noen år og på den tiden ble jeg tryggere på meg selv og visste hva jeg leter etter....de snille. Nå har jeg en super kjæreste, som tar seg like mye av min sønn, som av meg, så de finnes.............ikke ta til takke med noe dårligere. lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 ve du hva? Da jeg leste det du har skrevet, så måtte jeg si meg enig i det du sir:) for det virker faktisk som han syntes veldig synd i seg selv.. skal prøve å bare være meg å babyen en stund.. eneste måten jeg kan være sterk å komme meg ut tror jeg må være å bare drite i telefon en stund.. tusen takk for supert svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå