Mockanin Skrevet 12. mai 2006 #1 Skrevet 12. mai 2006 Bruker dere sele på barna deres i sportsvogna? Selv vil jeg gjøre det når minsten (4 1/2 mnd.) blir gammel nok til å bruke sportsvogna.Gjorde det til førstemann også. Når jeg er rundt om kring så ser jeg veldig mange som ikke har på barna seler. Resultatet er at barna vrir seg rundt og evt. kan ramle ut eller velte vogna. Har sett dem som har gjort det også.
krokofant666 Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 jeg skal begynne å bruke det på tulla nå. hHar ikke hatt det før nå, men må gå på butikken for å få hjelp til monteringen av de. var ute med tulla i sportsvogna og plutselig kastet hun seg framover. Skikkelig skummelt, så her blir det ikke annet enn reisetrille før de selene er montert.
SassyMom Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Skal begynne med sele når han trenger det. Han ligger rfremdeles rolig i vogna og det er sjelden jeg har han i sittestilling (6 mnd gml). Men det er absolutt viktig å følge med på ja!!!
Monstermamma Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Ja, skjønner ikke at noen tørr å la være!!! Jeg tok på selene da jeg fjernet voksiposen, i den klarte hun ikke røre stort på seg når jeg snørte godt igjen. Hun var da ca 9 mnd og har aldri hveken sittet el ligget i sportsvogna uten seler etter det! Og kommer ikke til å gjøre det heller!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå