Gå til innhold

Ingen igjen?


Hanne (Kristina)

Anbefalte innlegg

Hei - hvis det er noen kjente der ute....?

 

Her var det jammen lenge siden noen la fra seg livstegn! Håper det ikke betyr at ikke alle har det bra. Jeg har selv bare vært innom og sett på siden bare en gang etter påske, og det er kanskje flere som meg? Hektiske tider, aktive barn og dagene går fort. Men det hadde vært hyggelig med et treff før sommerferien, hvis noen har tid. Kanskje noen hadde hatt lyst til å treffes søndag 11. juni her hos oss på Løkka?

 

Sommerhilsen & klemmer fra oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,er det sånn at det pleier og være stille på denne siden,jeg kunne gjerne tenkt meg og bli kjent med noen med barn okt 03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Vel - det var ganske mye aktivitet her før, men nå har det dabbet litt av.... En del av oss treffes av og til i Oslo - jeg tror det er ca 2 mnd siden sist. Hvor bor du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hanne...

 

Kanskje det er stille før stormen her?? :o)

 

Vel håper dere får et fint treff, og at vi kan treffes til et glass rødvin eller to i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hanne!

 

Jeg har også vært innom sidene,men har hatt det så travelt med jobb,barn, konfirmasjon(7 mai) og husbygging...

 

Blir gjerne med på treff, men håper at 11 juni ikke passer :-) Siden jeg har termin 9 juni HÅPER jeg å slippe å gå over tiden. Men har jeg født i god tid før 11 juni eller vagger rundt som en flodhest så kommer jeg!

 

Men jeg er klar for et voksentreff en kveld(evnt ettermiddag etter jobb) i mai?

 

Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor rett utenfor oslo jeg,hadde vært koselig og være med på treff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal det være i mai, er det ikke mange dager igjen. Hva med fredag den 26.? Eller er det dumt pga Kr.Himmelfart dagen før? Jeg er egentlig ganske fleksibel og kan også bli med andre dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del helst med middag. Skal vi ta Santinos av sentimentale årsaker? Eller har noen andre forslag? Jeg er ikke så fantasifull på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også den 26. - Santinos er OK, det, i alle fall hvis været ikke blir mer egnet for utendørssitting enn det er i øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...