Gå til innhold

Vi prøver igjen mandag 29.mai! Kommer du?

Anbefalte innlegg

Randi Cecilie, Wenche, Kari Lone og jeg møttes på Chaplin i dag til koselig BiM-prat og fant ut at vi prøver et par treff til nå i mai og juni.

Hadde vært koselig om flere også dukket opp så nå legger jeg inn dato for nytt treff med det samme så flere får mulighet til å få det med seg.

Kom gjerne med innspill til sted tid og evt andre datoer!

Fortsetter under...

Takk for ett koslig møte i går!!

Vi har det da koslig om vi ikke er så mange.Men vi skulle gjerne hatt med fler.Gjøvik by kryr jo av gravide damer for tida..Så håper det tør å komme fler..Sikkert mange som er inne på sida,men som ikke skriver..

Jeg kommer hvertfall på neste treff!!

Annonse

Hallo Annemor37.Jeg har termin 3 juli,så det nærmer seg raskt nå:)Dette er den første:) Vi kunne sikkert funnet en annen dag enn mandag.Hva mener dere andre her?For meg spiller det ingen rolle bare det ikke blir 6,7 og 8 juni.Da har jeg siste tverrfaglige skriflige eksamen før det er sommerferie:)(får tema den 6 juni og må lese da og den 7.Eksamen er 8 juni)

Hei. Hadde vært fint om det ble en annen dag :) Je å skal ha eksamen. Det er den 9. juni. Går opp som privatist i Salg/service. Den første ja.. det er koselig tid du går i møte da :) Je skal ha nr 4 :) Men det er 13 år siden sist je gikk gravid, så je blir vel slik kroppslig regnet som førstegangs igjen*hehe* Håper vi sees før du får jenta di da :)

Hei Annemor37! Jeg har termin 20.november. Da blir vi kanksje liggende samtidig på sykehuset da. Men har en tendens til å føde for tidlig, men vil prøve å knipe igjen denne gangen. Det er samme for meg hvilken dag vi møtes for treff, bortsett fra onsdager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...