Gå til innhold

Vi prøver igjen mandag 29.mai! Kommer du?


Nina og lille Amalie :o)

Anbefalte innlegg

Randi Cecilie, Wenche, Kari Lone og jeg møttes på Chaplin i dag til koselig BiM-prat og fant ut at vi prøver et par treff til nå i mai og juni.

Hadde vært koselig om flere også dukket opp så nå legger jeg inn dato for nytt treff med det samme så flere får mulighet til å få det med seg.

 

Kom gjerne med innspill til sted tid og evt andre datoer!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for ett koslig møte i går!!

Vi har det da koslig om vi ikke er så mange.Men vi skulle gjerne hatt med fler.Gjøvik by kryr jo av gravide damer for tida..Så håper det tør å komme fler..Sikkert mange som er inne på sida,men som ikke skriver..

Jeg kommer hvertfall på neste treff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Lurte på når dere har termin? Jeg har termin i november og kunne tenke meg å bli med på et treff.... Har dere bestemt hvor dere skal møtes den 29.mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i midten av september..Er 22uker + nå.dette er vår første.

Koslig om du kommer på treffet 29.mai.Er ikke fastsatt noe sted enda..men muligheten er stor for at den kanskje blir på Chaplin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo.Takk for i går:)Det var skikkelig ålreit.Jeg kommer nok den 29 mai.Spørs om noen må minne meg på det da:/ Er litt svimete om dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg får itte blitt med på mandager,da je alltid jobber da, men vil gjerne bli med på treff.

2barnsmor, je har å termin i november. den 21. du a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Annemor37.Jeg har termin 3 juli,så det nærmer seg raskt nå:)Dette er den første:) Vi kunne sikkert funnet en annen dag enn mandag.Hva mener dere andre her?For meg spiller det ingen rolle bare det ikke blir 6,7 og 8 juni.Da har jeg siste tverrfaglige skriflige eksamen før det er sommerferie:)(får tema den 6 juni og må lese da og den 7.Eksamen er 8 juni)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hadde vært fint om det ble en annen dag :) Je å skal ha eksamen. Det er den 9. juni. Går opp som privatist i Salg/service. Den første ja.. det er koselig tid du går i møte da :) Je skal ha nr 4 :) Men det er 13 år siden sist je gikk gravid, så je blir vel slik kroppslig regnet som førstegangs igjen*hehe* Håper vi sees før du får jenta di da :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Annemor37! Jeg har termin 20.november. Da blir vi kanksje liggende samtidig på sykehuset da. Men har en tendens til å føde for tidlig, men vil prøve å knipe igjen denne gangen. Det er samme for meg hvilken dag vi møtes for treff, bortsett fra onsdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 2barnsmor! Hadde vært moro om vi ble liggende sammen, men je som bor i Moelv har valgt Lillehammer som fødested. Men moro å "treffe" noen som har lik temin som meg. Vil du ha nærmere kontakt så er msn adr. : [email protected]

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...