Sol 14/2-06 Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Så hyggelig å se mange kjente nick, kom tilfeldig over siden nå. Har vært lite på nettet etter Mari kom, men litt er jo hyggelig å få til. Nå er det gråting ute i stua gitt..får vel ta over. Ser det ble nevnt tenner i innlegget til Husnissa..kanskje det er det som er på gang her også?..håper ikke det. Sønnen min fikk to tenner nede da han var 4 mnd. -og når puppen var tom sa han ifra ved å bite, ikke godt. Vi snakkes!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Hei Sol ;-))))) Så hyggelig å se nicket ditt igjen! Går det bra med deg og Mari?
Sol 14/2-06 Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2006 Hei Tonetroll! Her kommer svar litt sent, men.. Ja, her har vi det fint! Mari er ei god lita jente -og jeg nyter henne i dype drag (hvis det går an), vi koser og prater og koser. Helt skjønt å ha fått en baby igjen! (19 år siden sist). Og så utrolig deilig å ikke gå på jobb for en periode da gitt, får jo snart pokal i Oslo kommune jeg da :-) Det eneste som er litt slitsomt er at samboeren min er inne i et viktig jobbprosjekt, slik at jeg har fått lite avlastning, og det kjenner jeg på kveldene. Men det er heldigvis kun i en periode og jeg har vært forberedt på den, men min respekt for alenemødre har økt betraktelig. Uansett, det er herlig å være babymamma igjen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå