Gå til innhold

Her var det mange kjente!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så hyggelig å se mange kjente nick, kom tilfeldig over siden nå. Har vært lite på nettet etter Mari kom, men litt er jo hyggelig å få til. Nå er det gråting ute i stua gitt..får vel ta over. Ser det ble nevnt tenner i innlegget til Husnissa..kanskje det er det som er på gang her også?..håper ikke det. Sønnen min fikk to tenner nede da han var 4 mnd. -og når puppen var tom sa han ifra ved å bite, ikke godt. Vi snakkes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Sol ;-))))) Så hyggelig å se nicket ditt igjen! Går det bra med deg og Mari?

Skrevet

Hei Tonetroll! Her kommer svar litt sent, men.. Ja, her har vi det fint! Mari er ei god lita jente -og jeg nyter henne i dype drag (hvis det går an), vi koser og prater og koser. Helt skjønt å ha fått en baby igjen! (19 år siden sist). Og så utrolig deilig å ikke gå på jobb for en periode da gitt, får jo snart pokal i Oslo kommune jeg da :-) Det eneste som er litt slitsomt er at samboeren min er inne i et viktig jobbprosjekt, slik at jeg har fått lite avlastning, og det kjenner jeg på kveldene. Men det er heldigvis kun i en periode og jeg har vært forberedt på den, men min respekt for alenemødre har økt betraktelig. Uansett, det er herlig å være babymamma igjen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...