tasah Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Vil strikke tøfler til gullet, er det noen som har en enkel oppskrift på tova babytøfler str. 6-12 mnd og vil dele den med meg?
**synne** Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 jeg har! Men pga eksamen like rundt hjørnet må jeg vente litt med å leite den frem og få lagt den ut.. Men hvis du har tid og tålmodighet til å vente et par uker, så kan du få i allefall en oppskrift, om ikke fler.. Ellers kan du jo sjekke ut eva.poppyfield.com -der er det mye spennede og mener det er noe toving og..men husker ikke om det er helt til baby..
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Eg har til et... har ikke strikket dem enda. Men det er kanskje dei samme som Synne har... Eg sende dem på mail til deg om du vil.
tasah Skrevet 15. mai 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2006 Ja takk, det hadde vært flott!! Tusen takk Epostadressen min er [email protected]
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 16. mai 2006 #6 Skrevet 16. mai 2006 Lifa og Eline - eg kan sende mail til deg og eg!! Og Tasah. eg har nå sendt mail til deg, håper du liker desse tøflene.
**synne** Skrevet 23. mai 2006 #7 Skrevet 23. mai 2006 er nok samme, ja.. Går det bra med tøflene? De er kjempesøte, spør du meg!!
lifa og Eline Skrevet 28. mai 2006 #8 Skrevet 28. mai 2006 Hei Pia håper du fortsatt vil sende meg mønster men ville ordne en hotmail adre da jeg ikke vil oppgi den vanlige e.mail adressen min her i ett åpent forum. Fint hvis du kan sende oppskriften på [email protected]. På forhånd tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå