Anonym bruker Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Må bare dele med dere....sambo var hjemmom i lunchen å spiste i dag. Vi klina litt da han skulle dra, jeg kikket på han og spurte om han tenkte å forlate meg da....om han ville det? Neida, det ble en kjappis ved kjøkkenbenken....hardt og godt bakfra. Så dro han på jobb igjen og jeg fortsatte med studiene. Vet mange fantaserer om sex med en håndtverker som er innom i huset, min er VIRKELIG det. På ordentlig også.
vims-74 Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Ai ai, kjekt med en mann som har anledning til å "spise lunsj" hjemme!
Alba44 Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Hehe...høres ut som et meget vellykket måltid ;-)
tjorven 1 Skrevet 13. mai 2006 #4 Skrevet 13. mai 2006 he he kjæresten min jobber med et arrangement på ett hotell i helgen, han ringte og spurte om mulighetene for at jeg kunne ordne ern ren dress og et nummer til han.. nå.. he he kastet meg i bilen parkerte rett på utsiden av hotellet , skulle jo ikke li lenge... vi sto liksom bare vedsiden av hverandre i heisen ingen kunne tippe at vi vae kjærester.. he he til vi kom inn på rommet..... tok en kjapp og deilig en ..mmmmm 20 min etter at jeg parkerte satt jeg i bilen igjen digg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå