Gå til innhold

Trening! :o)


inzaidaz

Anbefalte innlegg

På mandag begynner jeg!

Da skal jeg trene hver dag i 1 :o)! Kjøper mnd kort på sportsklubb da ;o) Skal prøve mange forskjellige timer....så etter timen skal jeg ha 30 min op overkropp/ underkropp an hever dag! Da starter jeg med grønnsaker, frukt, fisk og BARE knekkersød (grove)!! Gleder meg no sinnsykt! :o))))) Elsker å trene!! Jeg jogget 3 km i går :o)))) Føler meg MYE bedre i dag :o) Gikk en tur raskt på 8 km i dag :o)))

YES YES YES!!! Endelig har har jeg tatt meg selv i nakken å skal begynne på det livet jeg alltid har ville hatt ;o)

 

Lykke til alle sammen her inne!!!

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj...fælt så sprudlende treningslyst du hadde da..........urk...sliter med å komme meg i gang jeg.

Sender du over noe energi og treningslyst......

 

Elsker å trene....høh, jeg HATER det jeg.........det er tungt........

 

Huff.........

 

Men, på MANDAG,..............

 

Men seriøst, fra spøk til alvor....kjempefint at du er så motivert. Dette kommer du garantert til å greie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har ikke så mye futt i rompa som du tydeligvis har ;) .... men jeg har begynt å trene for 2 uker siden, og det er kjempefint! begynte å trene hver dag men nå holder jeg koken 3-4 ganger i uka... Kjempefornøyd med at jeg får det til! :)

 

Lykke til og keep up the good work!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg trent i 2 dager å det er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DEILIG!!!!! :o)))))))

Jeg går på vekta neste mandag ;o) Men føler meg topp ;o) Elsker å press kroppen til det den max klarer! 1. dagen trente jeg til jeg ble svimmel å kvalm :oS utroooooooolig dårli form nå ja....trente jo 4 ganger så mye uten å bli serlig sliten for 2 år siden... jaja...tar seg fort opp ;o)

 

Så var det en gutt i treningstudiet so var sikkert 19 år og så ganske fitt ut liksom. Han trente på et apperat jeg skulle ha etterpå....å det så så tungt ut for han anstrengte seg nå veldig!! Så jeg tenkte når jeg overtok apperate at nei jeg må allefall ha 10-20 kg mindre siden han slet sånn.... Så jeg satte kg på 20 ( 10 kg mindre enn han gutten) Når jeg skulle dra i den stanga så var det som å fløfte fjær!!!!!!!!!! Jeg ble så overasket at jeg bare satt der å måpet! Jeg satte på 10 kg til....fortsatt lett....10 kg til...litt motstand...så jeg hev liksågodt på 10 kg til å begynnte å føle at ja nå var det verdt å trene liksom! heheheheh! :o))) Han som så sååååå fitt ut va bare en pussling!! Måtte le med meg selv der jeg satte å tok 20 kg mer enn han glatt! Hehe :o))

Ingen tuller med denne mamman ;o) *LER*

 

KLEM :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det er bedre med lettere løft og heller flere runder? Kanskje det var det han gutten holdt på med?

 

Bare et tips :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...kommer jo helt ann på hvilke muskler du vil ha det! ;o) Jeg er ikke ute etter lange smale muskler....men heller litt mye muskler og trener derfor slik :o) Her jo 20-30 kg for mye så det er ikke akkurat som om musklene blir å bule med det første *ler* :o)

 

Men et greit tips :o)

men ikke det jeg vil ha ;o)

 

jeg hadde aldri trent om jeg ikke visste hva og hvordan jeg skal gjøre det for å oppnå det jeg vil :o) Men takk for tipse :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...