mulle-mamma Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Nå er jeg så lei og fortvilet og frustrert! Gutten min på 2,5 år er til tider HÅPLØS! Et eksempel:Vi skulle en liten tur til byen tidligere idag. Inn i en klesbutikk for å finne shorts til gutten. Han setter seg ved lego-bordet, men etter å ha kastet noen klosser på gulvet, gikk han til et stativ med badebukser og lempet alt som hang på nederste stanga på gulvet. Kjempefornøyd mamma da, ja!! Han hører til tider ikke på noe som helst av det jeg sier og finner på alt mulig tull. Stor oppmerksomhetstrang, trass eller hva det nå er, - jeg begynner å bli VELDIG lei og frustrert!!!! Det skal sies at han ikke alltid er sånn, men veldig ofte nå i det siste. Vi har jo ei jente på 1 år også, så jeg har dårlig samvittighet for begge og føler jeg ikke helt får tatt meg tid til hver og en. Særlig fordi storebror da finner på alt mulig meningsløst TULL mye av tiden. HUFF! Noen som vil dele noen erfaringer med meg eller som har gode råd? Jeg tror snart jeg blir gal... (Dette var dagens lille utblåsning... )
Piraka Skrevet 12. mai 2006 #2 Skrevet 12. mai 2006 Jeg vet ikke - kan det hjelpe med at du og han er bare dere to en gang innimellom - uten lillesøsteren der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå