Gå til innhold

utolmodig!!! noen andre som har det som meg??


har nr 3 i magen :) *har født*

Anbefalte innlegg

det høres kanskje dumt ut så tidlig, men jeg begynner å bli så utrolig utolmodig etter å få se og oppleve den lille i magen!!

jeg er førstegangsfødende som dere sikkert skjønner :)

jeg vet at jeg egentlig bare bør være glad for så lenge gutten min har tenkt å bli værende i magen, men det er jammen ikke lett! :)

syns jeg har ventet i evigheter! og de 66 dagene jeg har igjen til termin kunne like godt vært år!

Er det andre som føler som meg eller?? håper det ikke bare er jeg som er blitt gal :) for jeg tenker ikke på annet enn barnet og fødselen for tiden!!

har forresten termin 16 juli.. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og begynne å bli utolmodig. Er så lei av å gå gravid nå og vil egentlig bare få alt unnagjort. Samtidig vil jeg ikke at ungen skal komme enda. Det beste for henne er jo å holde seg inne en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, tålmodigheten blir mindre for hver nye dag jeg nærmer meg fødselen. Er 33+3 i dag. Nr.2 er nesten verre en nr.1...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 12. juli, så rasjonelt sett håper jeg jo ikke at tassen kommer ut nå. Allikevel er jeg så utålmodig at det nesten er helt ille! Hvis jeg må gå på overtid vet jeg nesten ikke hva jeg skal gjøre! Har så lyst til å se den lille gutten min og holde han inntil meg. I dag er det akkurat to måneder til termin og jeg vet ikke hvordan jeg skal holde ut! Trodde det skulle bli litt lettere med ventingen etterhvert som det nærmet seg, men det har altså bare blitt verre... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke klar for å føde i det hele tatt, det er ikke at jeg gruer meg men det er bare ikke noe jeg føler meg klar i for ennå. Gleder meg faktisk veldig til de ukene jeg skal gå hjemme i permisjon før babyen kommer. Siden jeg jobber mye og nok kommer til å gjøre det helt frem skal det bli så himmla godt å ha tid for meg selv og bare ha fri. Da ser jeg for meg at jeg skal brette babytøy, spille fin musikk, nyte sommeren, lese bøker og bare kose meg. Jeg planlegger og våkne med rier sånn 4-5 dager før termin. Hva tror dere, god plan eller?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, faktisk IKKE :o) Jeg storkoser meg som gravid, jeg elsker magen min og bevegelsene til lillegutten vår! Og jeg elsker de spesielle blikkene til min kjære når han kikker på meg og på magen "vår" :o) Klart jeg er nysgjerrig på hvem dette nye lille mennesket er, men jeg har foreløpig ingen hast med å få han ut :o) (Og bare så det også er sagt; Jeg GLEDER meg til fødselen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat likedan motstridende tanker. Er lei av å være stor og magen som er i veien samtidig som jeg gleder meg som fy til å få møte henne!!! MEN jeg vet jo at hun har det best inni magen en god stund til!!

 

Håper de siste dagene går kjempefort!!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er kjempe utålmodig. klarer snart ikke vente lenger kjennes det ut som. men må vel bare smøre oss med tålmodighet. forslag til å få tida til å gå?? har kjøpt inn alt som skal kjøpes,satt på plass en del. skal pusse opp babyrommet da. men det må pappan ta seg av .

 

har termin 23juli..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...