Gå til innhold

noen fra skien her??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nesten..Bor i Porsgrunn.

Tror ikke vi er så veldig mange fra grenlandsområdet som har termin juni/juli.

Ser at det er litt aktivitet på treff-sidene, bra.

Når har du termin? Jeg har 29.07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 23juli.venter en liten gutt... nei ikke mange fra grenland her. kommet i kontakt med ei fra skien på junisidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med på treff. Jobber 80 prosent på dagtid, har fri hver onsdag. Passer det for dere en ettermiddag?

Kafetur i Skien eller Porsgrunn? Samme for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er fra porsgrunn, termin 13.juli.

er gjerne med på ett treff hvis vi kan få til det!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekoselig hvis vi får til et treff. Ser jo ut som vi kan bli noen ;)

Hva med neste onsdag, dvs 24.06?

Jeg kan både på dag og kveldstid.

Forslag til kafe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan jeg hvis jeg ikke blir lagt inn på sykehuset til uka.(fare for tidlig fødsel). lietorvet kafe kanskje? eller peppes på herkules? jeg har bil så jeg kan overalt egentlig..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei. koselig å se flere fra skien-porsgrunn området...

hvordan er formen din da? ser du har termin rett etter meg(23juli)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei. formen er veldig opp og ned. blir liksom ikke klok på den, formen altså. har hatt noen dager nå som jeg har hatt mye vondt og sterke kynnere. er kjempe redd for å føde for tidlig, jeg har prøvd begge deler og må si at det er mye koseligere med en "normal" fødsel enn prematur. nå var jeg ikke så veldig prematur da, men 6 uker fører jo til at det blir litt annerledes enn ved termin.

huff, nå klaga jeg fælt. har det jo egentlig bra, men usikkerhet er ikke noe morsomt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

første gutten jeg fødte å fikk jeg for tidlig. 5 og en halv uke. håper å gå tida ut nå,men ser ikke sånn ut. formen min å er oppp å ned. jeg tenker så mye på å føde for tidlig at det blir slitsomt. er bekymret for den minste ting som skjer med kroppen min for jeg tror det lener mot fødsel.

 

lykke til med baby nr 3. håper du får en "normal" fødsel. det er det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du noe grunn til at du fødte for tidlig?

Hos meg fant de ingen medisink grunn. Mente det skyldes stress, jeg var stort sett alene og skulle ha 3-4 eksamener.

Men som du sier; hver lille ting blir jeg å bekymre meg for kan være et tegn på tidlig fødsel. Det er slitsomt å gå å bekymre seg sånn hele tiden.

Vi får krysse fingrer og føtter og håpe på det beste! Kanskje blir vi liggende på sykehus sammen - uten å vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen jeg fikk var at jeg stresset mye. (17år, utro type, familieproblemer, kusina mi døde i krybbedød, legen sa jeg var generelt sett stresset i kroppen)

ja kanskje vi tilogmed ligger på samme rommet.. hehe hadde vært koselig da....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får håpe det drøyer ut i juli før vi føder.

Har du bedre forhold nå? Høres ut som du hadde det ganske tøft forrige gang.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg sammen med vaerdens herligste... vært sammen med han i 4år. gifte oss neste år. og nå venter vi mitt andre barn og hans første.

vi har det kjempe bra sammen.

jeg håper å kunne holde lille bebisen min inne fram til begynnelsen av juli allefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Får håpe at babyene holder seg der inne frem til termin. I så fall så møtes vi kanskje på sykehuset ;)

 

Ser at noen har lagt ut spørsmål om treff på treff-sidene til Telemark. Kanskje vi skulle ha flyttet diskusjonen om tid og sted over dit?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått det så mye bedre!!

Gubben min har som mål at vi skal passere 1. juli for da får han en uke ekstra pappaperm. Og jeg er enig med han i det altså!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...