Gå til innhold

Mange som jobber 100% enda her?


MissHønemor

Anbefalte innlegg

Jeg jobber 80%, er sykmeldt 20%, og jeg jobber i barnehage. Deilig med en dag fri.

Hvordan er det med dere andre Julijenter da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo

 

Jeg jobber fortsatt 100 %. Innbiller meg at det vil gå bra frem til tre uker før fødselen i og med jeg ikke har hatt noe særlig plager :)

Men jeg jobber i butikk og det er VARMT (dårlig ventilasjon, men heldigvis høyt under taket!), og jeg har begynt å få vann i beina... Så hvis formen holder på alle andre vis, men den kvelende varmen og vannet øker på, så blir det vel en delvis sykemelding på meg noen uker før, tenker jeg. Å stå og gå hele dagen er liksom ikke det lureste da...

Tipper jeg sitter og gjør papirarbeid to-tre timer pr dag, men resten er ståing. Blir spennende å se hvor lenge det funker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fortsatt 100% jeg også. Har hatt et veldig lett svangerskap, så satser på at jeg holder ut den siste måneden også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heltidsstudent ute i praksis, og jobber fast 3 hver helg enda. I henholdsvis psykiatri og hjemmesykepleie, så JA, man kan si jeg har noe å drive med støtt!!!

 

Hehe... Hatt et fint svangerskap hittils jeg også, så dette skal nok gå fint så lenge jeg gidder tror jeg.. Tror nok jeg kanskje går ut i sykemld litt før i og med at jeg har terminer med sprik fra 5-25 juli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fullt ennå, men jeg har virkelig hatt verdens letteste svangerskap hittil (bank i bordet...), pluss at jeg har kontorjobb, så det er ikke så strevsomt fysisk, akkurat. Har i tillegg prøvd å holde meg i form ved å gå mye og det har funket veldig bra for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke at dere i barnehagen holder ut. Jeg har ikke jobbet fult siden februar. Jobbet først 80 noen uker, så 60 fram til 28 april. Nå jobber jeg 40%, men syns det er pyton å gå på jobb. Lange dager og på tur eller ute hele dagen. Holder nok ikke ut så veldig lenge..

Men har jo fått bekkenløsning og lagt på meg 17 kilo. Så det er jo kanskje ikke så rart...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og en av de som jobber i barnehage :) Men ble for 2 uker siden sykemeldt i 50% av legen pga høyt blodtrykk og høy puls. Hadde ikke legen gjort det kunne jeg nok jobbet frem til permisjonen. Hadde nok gått på en smell da ja... Godt man har leger som passer på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siw81

Jeg også har stort sprik mellomterminene: mellom 8 juni og 5 juli. Skal du på noe oppfølging/kontroll når det nærmer seg den første termin?Når er Ultermin og når er menstermin? Litt nysgjerrig nå, ikke ofte at man "treffer" på folk med store sprik mellom terminene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 33 nå og 50% sykemeldt. Jobber annahver dag, men burde nok ha jobba halve dager-utrolig tungt å stå 8 timer. Men har lang reise til jobb og da er det bedre å få sovet ut som idag f.eks. :) Oppe 5 om mårran ellesr og hjemme 1600. Lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100 % fortsatt, og regner med jeg vil gjøre det til fødselspermisjonen begynner. Har så mye som må bli ferdig før jeg blir borte fra jobb at jeg bare er nødt til å holde meg i god form :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber 100%, stillesittende jobb så det går greit..+ at jeg har hatt et lett svangerskap..håper det holder helt frem, for tror dagene blir laange hvis jeg skulle bli sykmeldt! men samtidig er det nok godt å slappe av på slutten da..Gleder meg til permisjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

æ jobbe 100 % enda, men har bare 12 daga igjen å jobbe før æ tar 4 uke ferie + 3 uke permisjon..tjihi glæde mæ..blir deilig å få litt tid her hjemme før lillepia kommer ut..klæm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet 100% lenge, men nå har jeg aktiv sykemelding. Igår måtte jeg gå hjem fordi jeg holdt på å besvime av surstoffmangel og hjertebank ;) Jobber annahver dag, står hele dagen. får tida til å gå her hjemme med vasking og beplantning. Gleder meg til å treffe arbeidskamerater imårra igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...