Gå til innhold

Lokaler i Oslo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal gifte oss i Paris i juni, og skal ha en fest med familien i august. Men er det noen som vet om noen pene og lyse lokaler i Oslo? Vi blir rundt 30 stykker. Det skal bare være på dagtid, sånn at alle barn også kan bli med. (ca. fra 14:00 til 19:00) Bør også være med utemuligheter.

HJELP!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen forslag?

Skrevet

Hva med å søke på gule sider eller google? Det var slik jeg fant ut til vårt lokale(ikke i Oslo)..

Skrevet

Hmpf..... Er ikke flink til sånne ting. Hva skriver jeg da? Lokaler+oslo?

Skrevet

hm...

på google kan du feks skrive: Lokaler +Oslo, Bryllupslokale +Oslo, Samfunnhus + Oslo...

Skrevet

Jeg fikk en del treff da jeg skrev: Bryllupslokaler +Oslo

Skrevet

viss du kan flytte det litt ut av Oslo, så er det veldig fint på Tyrifjord hotell.. Der har de både fine lokaler og stor hage..

Skrevet

Takk for gode tips! Noen flere? (vet jeg krever mye, men denne festen vil jeg skal være "perfekt")

Skrevet

Hva med Dyna fyr eller hva det fyret utenfor Bygdøy heter? Er et lite selskapslokale på St. Hanshaugen også, på selve haugen. Tror det heter Bjørnehiet eller noe sånt. Josefines har en fin hage, ligger i Homannsbyen. Er noe på Frysja på Kjelsås også. Doktorgården i Lillestrøm. Disen Gård på Grefsen. Flere idéer har jeg ikke. Tror alle disse bortsett fra Josefines og fyret er steder der dere kan ha med all mat og alkohol selv.

Skrevet

Madserud Gård er jo kjempefint!!!

Skrevet

hva med ekebergrestauranten? et fantastisk sted! har selv vært i bryllup der, kjempelekkert :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...