Anonym bruker Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Er det sæden som er hovedgrunnen til at du synes det er ekkelt? Hvis det er det, kan jeg fortelle deg at det slett ikke er alle som "lar det gå" i munnen. Jeg gjør det sjelden... Som oftest spruter han i ansiktet eller på puppene mine etter jeg har sugd ham. Lover deg at du kommer til å like synet av ham når du suger, det er kjempeopphissende å se hvor kåt han blir!! Dere har vært sammen i over 3 år, så du burde iallfall ikke være flau over å spørre ham hvordan du skal gjøre det. Han blir sikkert glad for at du spør. Og gutter er jo forskjellige, ikke alle liker å bli sugd på samme måte. Men pass iallfall på tennene!! Dette er veldig viktig. Og hodet er mest følsomt, så du trenger ikke nødvendigvis å tvinge hele staken ned. Dette gir som oftest bare brekninger. Hold penisen med den ene hånden mens du suger, slik at du har kontroll på den. Nå er det egentlig ikke sugekraft du holder på med da, man gaper jo over, opp og ned, og det er leppene og tungen som stimulerer mest. Vær flink med tungen, men spør gjerne hvordan han liker det. Noen liker en spiss, lekende tunge, andre liker en myk roterende tunge. Bare tenk på deg selv og hvordan du liker å bli slikket! Du har dine preferanser du også ikke sant? Jeg bruker faktisk hånden mest. Jeg ronker ham (slik han har vist meg at han liker det) mens jeg suger og slikker på hodet og øverste halvdel av penis. Det er ronkingen og tungestimuleringen som får typen min til å komme, men her er det som sagt mye forskjellige meninger blant gutta. BRUK MYE SPYTT!!! Og lykke til.
tjorven 1 Skrevet 13. mai 2006 #2 Skrevet 13. mai 2006 og som en ex sa til meg da jeg var 16 år iog syntes dette virket litt ekkelt... "det er jo bare hud" og ja det er det.. ganske så avskrekkende egentlig.. lykke til
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #3 Skrevet 14. mai 2006 Hei! Det var egentlig den "oljen" som kommer ut jeg tenkte på.. Men tuuusen takk!! Får se om jeg ikke prøver meg snart ;>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå