Gå til innhold

Ny her, jeg...


Gullemor

Anbefalte innlegg

Melder meg herved inn i Januar 07-klubben. Har regnet meg frem til at jeg har termin 7. januar, men har ikke vært hos legen ennå, så jeg er jo ikke sikker...

 

Jeg er 30 år, gift med verdens herligste mann på 28, og dette blir vårt første barn. Vi hadde egentlig planlagt å prøve til sommeren/høsten, men så sluttet jeg på p-pilla i mars av andre grunner. Kjøpte inn en pakke med kondomer og HAR brukt, men ikke hver gang... Tenkte at det sannsynligvis kom til å ta litt tid, så vi ga litt blaffen og ble enige om at "skjer det, så skjer det"... Det skjedde!!

 

Første dag i siste mens 5. april, syklus på 23 dager, vanligvis... Stemmer at terminen min blir 7. januar, da??? :o)

 

Vi er hoppende glade!! :o)

 

Gleder meg til å dele ventetiden her inne sammen med noen! :o)

 

Ha en strålende fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det stemmer at du mest sannsynlig har termin 7.januar..

Gratulerer så masse forresten:)) Skjønner at dere er hoppende glade, for det er vi og!!:) Sluttet og på pillen i mars og tenkte at det helt sikkert tok lang tid før man ble gravid,men her er vi altså..:) Passer egentlig bra, for planen var at vi skulle gifte oss til neste sommer, og da er jo ungen syv-åtte måneder.. Kunne ikke vært mer perfekt..:) Er forresten fra Askim, men bor for tiden I Kirkenes.. Har en datter fra før på 15mnd..

Du får ha lykke til, så sees vi sikkert flere ganger her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :)

 

Jeg har foreløpig termin 8. januar! Omtrent samme story'n hos oss - skulle prøve til høsten, men måtte slutte med fast prevensjon i mars av div. årsaker, og vips - blått pluss-tegn på tissepinnen :) Jeg er 26, gift med en på 35 og vi har ei utrolig nydelig datter på 2 år.

 

Jeg deler mer enn gjerne ventetiden med deg!

 

ps: hvor i landet holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Så hyggelig med svar. ;o) Jeg sluttet også med prevensjon (pilla) i mars av andre årsaker, og vips hadde jeg to streker!! ;o) Jeg bor i nærheten av Drammen og har ingen barn fra før.

 

Har dere fortalt det til noen ennå? Vi har fortalt det til ei venninne av meg + begge to sine foreldre. Vaaaaaaanskelig å holde tett om noe sånt!!

 

Ser frem til å dele ventetiden med dere!

 

Klem. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til bestevenninna mi og hennes sambo - hun er nemlig bare tre uker lenger på vei enn meg :) hihi... kjempeherlig å ha noen å dele det med!!! Ei på jobb som vet det, det er mest fordi jeg spyr så mye at det ville vært umulig å skjule det for henne. Og så skal mamma bo hos oss i helga, så jeg tror nok vi må røpe det der også snart. Kommer aldri i verden til å klare å lyge for henne, spesielt når hun skal sitte barnevakt mens vi er på fest på lørdag - og jeg er alkofri og kjører, MEN spør hele søndagen... hehe :) Blir deilig å få sagt det til mamma, vi er jo venninner også.

 

Men det er så vanskelig å holde tett, jeg vil si det til ALLE, rope det ut at vi har klart det IGJEN, vi har bebi i magen, vi skal bli foreldre, snart har vi TO gullklumper og solstråler i heimen!!!!! Jeg holder på å sprekke av lykke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til nesten alle,vi...:) Vi skulle bare fortelle det til foreldrene våre, men så ballet det på seg, og plutselig visste ganske mange det..:) Men det gjør ingenting for vi er bare så usedvanlig lykkelige,vi!! Har du vært på kontroll enda? Jeg har kontroll 12.juni og da er jeg vel ca 9 uker eller no sånt på vei..Gleder meg masse! Ho dama i skranken lurte på om jeg ville ha kontroll tidligere, men da sa jeg at: Neida,det går så fint med 12.juni.. Ville ikke virke hysterisk, selv om jeg kanskje sku ønske det hadde vært litt før..:)) Men da har jeg jo noe å se frem til!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har fortalt det til mine/hans foreldre og til min beste venninne. Har sååå lyst til å fortelle det til alle! Mannen min holder igjen, og det er nok bra...

 

Fikk legetime 31. mai, men satte meg på avbestillingsliste, så de ringer hvis/når de får en avbestilling... ;o) Kan ikke vente!!!

 

Dette er spennende, dere!!

 

Klemmer fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...