Gå til innhold

Hvor mange barn har dere tilsammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

når dere tar hensyn til mine, dine, våre barn? Har sikkert vært inlegg om tidligere men fant det ikke i farta.

Jeg har tre barn og har nylig fått et forhold til en som også har tre barn. Det blir tilsammen 6 barn, hjelp! Jeg kjenner at jeg får småpanikk med tanken. I tillegg er barna jevngamle, i aldersgruppen 3 til 9 år, så dette blir litt voldsomt føler jeg. Vi bor ikke sammen, ingen planer om det foreløpig og barna holder vi utenfor, må være sikker først og det er jeg ikke ennå. Innimellom tenker jeg at jeg bør trekke meg ut nå før det får utvikle seg ennå mer, for dette vil ikke bli enkelt. Men så var det det med følelsene da, sukk, livet er ikke enkelt nei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler for å være anonym nå, beklager!

Skrevet

Hei, jeg er stemor til en jente på 3 år. Vi venter vårt første felles barn i september. Så vi blir da 2 til sammen, men regner med at vi til slutt blir 3 totalt. For vi har snakket om å få 2 barn sammen.

Skrevet

Vi har 3 barn tilsammen, han har 1 fra før og vi har to sammen.

Skrevet

Jeg har 2 barn fra før, Samboer har 2 barn fra før også har vi 2 barn sammen.

Så tilsammen så har vi 6 barn i alderen fra snart 18 år og ned til 3 mnd.:-)

Skrevet

Vi har fire totalt. Jeg har tre stebarn som nå er 10, 6 og 5 år. Sammen har vi ei snuppe på 6 mnd.

Det blir ikke flere her, fire er nok, ja!

Skrevet

Jeg har 3, han har 1, vi har 2...

Skrevet

vi har 2 tilsammen:o)

Skrevet

Han har 2 fra før, vi har to små felles, har alder og økonomi på vår side:) så vi planlegger 2 til...

Vi kommer begge fra stor-familier, og har godt nettverk. De eldste barna går på en liten, kristen grendeskole. De viser stor omsorg overfor sine yngste (halv-)søsken. Hverdagen er trygg og god.

Barn er en gave.

Til HI: jeg syntes det var slitsomt følelsesmessig i starten med 2 stebarn, men det hele ordnet seg da jeg så hvordan de gledet seg over graviditeten da jeg gikk med første-felles-mann. Siden du har barn fra før, er det nok lettere for deg å finne stemorsrollen, enn det hadde vært om du hadde vært barnløs. Men tror det krever litt romslige forhold for å huse en så stor familie, og dere vil kanskje lage et fellesbarn også?

Skrevet

Vi vil kanskje ha et fellesbarn etterhvert, vi har vel begge lyst på en til. Men 7 barn.....hehe, når andre hører at vi har tre jenter hver fra før så synes de nesten synd på oss. Vi har vel begge hørt andre si at vi ikke bør innvolvere oss med hverandre. Tenk bare å ha 6 tenåringsjenter i hus, HJELP. Vi har nok en del praktiske problem også, bor i by, vi må jo ha et megahus, det koster.... og jeg kan ikke tenke meg å flytte herifra. Der er jeg bestemt, og har sagt klart i fra. Vi får vel bare ta ett steg av gangen og se hvor det bringer oss. Men det er veldig mange barn da.....kommer ikke over det.

Skrevet

han har to gutter paa snart 10 og 13, jeg har en paa 6,5. sammen venter vi ei jente i juni:)

Skrevet

pil opp... hehe:) jeg vil veldig gjerne ha flere, syns det er fint med barn og har alltid droemt om stor familie...:)

han er nok ikke helt enig med meg, han vil ikke ha fler, saa vi faar se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...