Gå til innhold

totalt utslitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har enliten gutt på snart 5 uker som jeg elsker over allt på jord men jeg er så sliten at jeg ikke har noe overskudd til å ta meg av han..føles iallefall slik. han har ikke noe søvnrytme og sover stort sett bare kvarter/halvtime om gangen fra syv-åtte tiden til 12 iden på kvelden..og våken et par ganger på natten. den siste uka har han grått og sutret stort sett hele tiden når han er våken. han er ikke sulten eller har vondt i magen men vil ha nærkontakt hele tiden. er det noensomhar noen tips for å få han til å roe seg litt og kanskje få sove.. ser han er kjempetrøtt men virker som han ikke får sove.

er ganske frustrert nå for jeg har ikke noen til å avlaste meg så jeg får hentet meg litt inn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt helsestasjonen for hjelp. Si du trenger avlastning. Jeg fikk det det første ukene 3 dager i uka. 4 timer hver dag, det gjorde underverker. Jeg var på sykehuset til behandling de dagene, men jeg slapp og ta babyen med meg og kunne sitte å slappe av der. Da bodde jeg i en annen kommune her tror jeg ikke de har tilbud om noe hjelp.

Skrevet

Uff ikke greit det der :( men du må nok få avlastning på en eller annen måte.

Jeg brøt sammen da jenta mi var 5mnd...etter 3mnd med kolikk å 2mnd etter det med veldig lite søvn. Jeg var så bastant på at jeg skulle greie dette selv. Endte opp med at jeg reiste hjem til foreldrene mine å lå rett ut i 2 uker.

Har desverre ikke noen tips for å roa han ned. babyer på den alderen trenger nærkontakt hele tida, noe som er veldig slitsomt. Men nytter lixom ikke å avvende dem med det heller. Noen babyer er mer krevenes enn andre.

Som hun over nevner så kan helsestasjonen hjelpe deg med dette.

bedre at du får hjelp nå å heller greier å holde deg på bena, enn å gå 4mnd til i ørska å så bryte helt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...