Gå til innhold

BIM-treff i Kongsberg 29. mai


*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

Skal ha bebis i juli og så så jeg at det skulle være BIM-treff her i Kongsberg. Kjenner ikke så mange andre som er gravide eller akkurat har fått, så det hadde vært kos å treffe noen :) Men er det bare for hvem som helst å møte opp? Tenk hvis alle kjenner hverandre fra før og jeg er den eneste som er ny? Litt skummelt å bare komme, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ingen der, har vært der en gang, men jeg måtte gå så fort, og da blei jeg liksom ikke kjent med noen...:)

 

Men kunne godt tenkt meg å dukke opp en gang til (lenge siden jeg var der)

 

Men alle kan komme, så det er bare å dukke opp... Kanskje du veit hvem noen er? :)

 

kanskje vi veit hvem hverandre er...hehe...:)

Fikk inntrykk av at det er superkoselig å være på de møtene, selv om jeg ikke var der så innmari lenge....

 

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 12. juli, så nå er det bare to måneder igjen og jeg kan nesten ikke vente! Gleder meg masse :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å dukke opp da:)

Koselig å bli kjent med flere "kuler"....

 

Kan jeg spørre om hvor gammel du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt da....

 

er 23 og venter nr 3 jeg....:)

 

Håper du kommer da, for jeg skal lure meg dit igjen, selv om jeg er litt pysete nå som jeg må gå dit alene...

Hadde med meg ei venninne som venta i juni også, men hu fikk på mandag..... Heldige hu azz....:)

 

Men dukke opp skal jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!!!

Selvfølgelig er dere hjertelig velkommen på BIMtreff for oss til og med juli! jeg har vært der alle gangene til nå, og jeg kan garantere at det er kjempekoselig! Jeg fikk barn for en uke siden i dag og sitter nå hjemme foran PC med pute på stolen. Om jeg kommer neste gang er usikkert, men jeg vil gjerne prøve å komme. Uansett er det mange herlige jenter der! Ikke nøl med å dukk opp!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Ble nesten litt misunnelig jeg, nå. Ikke på det med puta, da... ;)

 

Dukker nok opp på møtet, for det hadde jo vært gøy å kjenne litt flere i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer så utrolig mye med beibisen, så det i avisa forresten....

Blir ganske bra missunelig ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...