Hege:) Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Hadde vært koselig for oss som skal gifte oss 1.juli å ha en liten "klubb" eller hur? hehe.. morro å høre hvem dere er, hvor dere bor, hvor langt dere ha kommet med forberedelser osv.! Koselig! Selv så gifter jeg meg kl.13 i Oppegård Kirke på Kolbotn. En fantastisk tre kirke i nærheten av Roald Amundsens hjem på Svartskog -det flotteste stedet på jord i våre øyne hehe.. Ellers er planlegginga godt i gang, har bare litt "finishing touches" igjen Vi skal ha en restaurert Boble som bil! Utrolig stilig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå