Gå til innhold

1.juli bruder! Hvem er dere? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært koselig for oss som skal gifte oss 1.juli å ha en liten "klubb" eller hur? hehe.. morro å høre hvem dere er, hvor dere bor, hvor langt dere ha kommet med forberedelser osv.! Koselig!

 

Selv så gifter jeg meg kl.13 i Oppegård Kirke på Kolbotn. En fantastisk tre kirke i nærheten av Roald Amundsens hjem på Svartskog -det flotteste stedet på jord i våre øyne ;) hehe..

Ellers er planlegginga godt i gang, har bare litt "finishing touches" igjen :)

 

Vi skal ha en restaurert Boble som bil! Utrolig stilig!!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...