Embla72 Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Vi skal ha spekemat i bryllupet vårt. Har fått en pris på 115,- pr pers. Da er det all slags spekemat, samt tilbehør. Brød, flatbrød, rømme, eggerøre, remulade, salat ol Er dette en god pris? Kan ikke tro jeg klarer å lage det rimeligere selv heller?
ZamZam Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 Høres bra ut det, du må jo tenke på alt arbeide du må legge ned hvis du skal gjøre alt dette selv... Fant du lokale eller foresten?`
Embla72 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2006 Det er nettopp det. Den jobben er verdt noen kroner den. Så leverer de all mat på døra når vi måtte ønske. Fant et lokale like ved der vi bor. Koster 1500,- å leie det og der er det bord, stoler, glass, tallerkner, bestikk, kjøleskap, kjølerom, garderober og alt vi måtte trenge. Men skal sjekke et par steder til ang full pakke liksom. Utrolig godt å komme til dekket bort og få alt servert. Men da er vel prisene litt der etter også tenker jeg. Takk for tipsene forresten :-)
Embla72 Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2006 Hei igjen :-) Han fotografen du tipset meg om, vet du om han tar bilder i svart/hvitt også?
ZamZam Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Aner ikke, har ikke hatt en samtale med han enda, men bare ring han å spørr han virket skikkelig sympatisk på telefonen..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2006 #6 Skrevet 12. mai 2006 115 pr person er ikke mye!! Det er ganske dyrt med spekemat. og siden du bare skal ha det går det jo en del. Men det er jo veldig godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå