Gå til innhold

Er dette en god pris på mat..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ha spekemat i bryllupet vårt. Har fått en pris på 115,- pr pers. Da er det all slags spekemat, samt tilbehør. Brød, flatbrød, rømme, eggerøre, remulade, salat ol

Er dette en god pris? Kan ikke tro jeg klarer å lage det rimeligere selv heller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut det, du må jo tenke på alt arbeide du må legge ned hvis du skal gjøre alt dette selv...

Fant du lokale eller foresten?`

Skrevet

Det er nettopp det. Den jobben er verdt noen kroner den. Så leverer de all mat på døra når vi måtte ønske.

Fant et lokale like ved der vi bor. Koster 1500,- å leie det og der er det bord, stoler, glass, tallerkner, bestikk, kjøleskap, kjølerom, garderober og alt vi måtte trenge.

Men skal sjekke et par steder til ang full pakke liksom. Utrolig godt å komme til dekket bort og få alt servert. Men da er vel prisene litt der etter også tenker jeg.

Takk for tipsene forresten :-)

Skrevet

Hei igjen :-)

Han fotografen du tipset meg om, vet du om han tar bilder i svart/hvitt også?

Skrevet

Aner ikke, har ikke hatt en samtale med han enda, men bare ring han å spørr han virket skikkelig sympatisk på telefonen..

Skrevet

115 pr person er ikke mye!! Det er ganske dyrt med spekemat. og siden du bare skal ha det går det jo en del. Men det er jo veldig godt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...