Gå til innhold

Blir jenta vår mobba om vi velger dette navnet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Både jeg og mannen min har veldig lyst å kalle jenta vår for Sol, men er redd hun kan bli mobbet pga navnet. Hva sier dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke hun blir mobba. Veldig mange foreldre i dag velger jo nettopp litt uvanlige navn til ungene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg heter Solfrid,

men vi har alltid bare kalt henne Sol:-)

Sol er et nydelig navn synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror absolutt ikke at hun vil bli mobbet! Det er tøft når folk velger litt utradisjonelle navn og tørr å prøve noe litt nytt:-)Ta det viss dere liker det!

 

Dessuten så er det jo mange navn som begynner på Sol. Som foreksempel Solveig, Solfrid osv. Så det er jo ikke så utrolig spesielt heller da.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol er et nydelig navn. Tror ikke hun vil bli mobbet...Hun vil uansett ha et navn hun kan være skikkelig stolt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare dere ikke putter på Angelica (isfolket) i tillegg, tror jeg ikke hun skal bli mobba!! det er et fint navn, synes jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende at jenta deres kommer til å bli mobba, men det kommer ikke til å være på grunn av navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har ei veninne som heiter sol. er eit veldig fint navn. trur ikkje ho blir mobba for det navnet. gå for det navnet dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei jente som heter Sol, og hun blir absolutt ikke mobba. Ei sterk og flott jente med bein i nesen. Nydelig navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...