Gå til innhold

En hel natts søvn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går sluknet Hannah og jeg etter tv2 nyhetene og hun sov helt til kl 07 i dag!!! Jeg har vært våken flere ganger i natt men hun sov så godt at jeg bare kunne sove videre:-) Fantastisk å våkne opp - uthvilt:-) Og etter litt pupp så sov vi et par timer til vi;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes vidunderlig ut ! Får hun bare morsmelk ?

Sønnen min har nå fylt 4 måneder, og jeg har begynt å gi ham noen skjeer med grøt og litt morsmelkerstating om kveldene. Foreløpig ser det ikke ut til å hjelpe i det hele tatt. Han våkner i "hytt og pine" hele natten og vil ha pupp. Problemet er at han sovner før han er ferdig spist, våkner igjen og spiser litt og sånn fortsetter det.

Er det noen som har noen gode råd ?

Skrevet

Prøver å ta kveldsstellet mellom kl 19 og 20.30 senest. Fikk et søvnprogram på mail og der ble det rådet anbefalt på det varmeste blant andre ting. Har gjort dette siste uken og da har vi gått ned fra 2 nattstell til 1 og nå 0 i natt:-)

Jeg sitter stort sett med puppen ute på kvelden og gir henne tillegg etter siste pupping i ni-tiden. I går tok jeg henne med meg i badekaret og hadde noen dråper lavendelolje i badevannet, vet at dette kan virke søvndyssende:-)

Kan godt hende neste natt blir helt annerledes, men skal prøve å følge leggeritualet fremover, da jeg har stor tro på det. Om du har en mailadr sender jeg deg gjerne denne "boken".

Skrevet

Det hadde vært kjempefint om du kan maile meg "boken". Jeg trenger hjelp! Min mailadresse er [email protected].

På forhånd takk.

Skrevet

Wow, dette høres jo helt fantastisk ut! Hold oss gjerne oppdatert om hvordan det går i natt... Kunne du sendt meg også boken? Lille Christian sover egentlig veldig bra om natten (fra ca kl 21 til 05 - jeg er overlykkelig! Plutselig kan man faktisk fungere ganske normalt om dagen), men alle tips mottas med takk allikevel - tør liksolm ikke helt å tro at dette kan vare! Mailadr er [email protected]

Ha det fortsatt fint i det deilige sommerværet, begge to!

Skrevet

Jeg vil også gjerne ha!!! Mailadressen min har du vel? Høres utrolig deilig ut å våkne uthvilt! Det har ikke jeg gjort siden før jeg ble gravid!!!

Skrevet

I går sovnet frøkna halv ni og sov til kvart på fem i dag tidlig, på kun pupp! Da var jeg forundret...Hun sovnet så tidlig igår at hun aldri rakk flasken med mme og det er jo flott at hun sov så lenge på egenproduksjonen min:-) Når hun våknet fikk hun påtår og sovnet igjen, frem til vi sto opp halv ti:-)

I kveld sovnet hun i halv ni tiden og vi var på grillings hos venner. Var redd hun skulle våkne når vi dro hjem i 22 tiden, men hun sov gjennom biltur og stell hjemme og har tydelig en dyp nattesøvn. Tenk om det rett og slett er en rutine som har satt bo i henne!!! Krysser fingrene for det!

Skrevet

Så flott! Takk for mailen. Har ikke fått til printeren i dag, men håper jeg får det til i morgen- for dette må jo bare prøves !

Ha en god natt.

Skrevet

Vær så snill!! Kan du sende til meg også. Vet ikke hva jeg skal gjøre med denne herlige våkne babysnuppen jeg.. Jammen godt de er så supersjarmerende du!! [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...