Babyonboard ;-) Skrevet 11. mai 2006 #1 Skrevet 11. mai 2006 Jaha... Må bare innse at Johanne mest sannsynlig har fått et aldri så lite snev av sugeforvirring Det gikk jo så bra jo.... Tok pupp og flaske om hverandre, og nå plutselig skjønner hun ikke at hun skal suge på puppen.............. Huff!!!!!! Noen gode råd???
MAJA-67 Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 HEI Det samme skjedde med gutten min, og det var fryktelig slitsomt. Han bare hylte...!!! Jeg skaffet meg brystskjold, og det virket kjempebra. Etter et par dager kunne jeg kutte dem ut igjen. Lykke til !
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. mai 2006 #3 Skrevet 12. mai 2006 Sørge for små hull på smokken sånn at hun må jobbe litt når hun får flaske også, og brystskjold... og fortsette å legge henne til puppen ofte! Ikke gi opp!!! Lykke til!!!!
ettbarnsmammaen Skrevet 12. mai 2006 #4 Skrevet 12. mai 2006 Har motsatt problem. Idunn Marie taklet flasken bra fra hun var ca 3 uker så sant flasken ble gitt før puppen. Rett før påske fikk vi "flaskenekt" og har hatt det siden. Hvordan løser man det? Hun legger dårlig på seg for tiden. Kunne derfor absolutt trengt å få i henne litt ekstra.
ettbarnsmammaen Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Hun er forresten fire måneder i dag. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå