Gå til innhold

Hvordan står det til med vektøkningen og mage??


Puma - sprekker snart!

Anbefalte innlegg

 

Hei på dere.

Jeg er nå i min 11.uke og bruker mye tid på å kikke på magen der nede.. ;) Jeg er tidvis veldig oppblåst og slapp i muskulaturene og da "står" magen litt mere utover. Men ellers er jeg og har alltid vært, helt flat over magen. Ingen bukser som strammer med det første, altså. Og jeg veier det samme som før, har altså heller ikke gått opp i vekt enda. Så nå lurer jeg, bare for moro skyld, hvordan det er med dere andre. Har magen/vekta begynt å komme? I så fall hvor langt var dere på vei da? Vet jo at dette er individuelt, men artig alikevel.. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orker nesten ikke å tenke på det engang........ Vekta RASTE i været 5 kg!!!!! Helt utrolig. Har ikke spist mer enn vanlig, MEN har sluttet med fotballen........ går turer i stedet OG sluttet å røyke.......... HATER å legge på meg så tidlig... Mye er nok vann og pupper! Men alikevel. Buksene passer fint om morningen, men utover dagen blir de trange i livet gitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er midt i uke 10 og har ikke gått opp i vekt,men magen synes allerede litt.

Må bruke bukser og skjørt med strikk i livet.

Veldig koselig når magen kommer, men jeg har ikke fortalt på jobb enda - så jeg skjuler så godt det går med jakker og løse klær der.

Er fortsatt ca 10 kg overvektig fra forrige svangerskap, og håper derfor å klare å være litt flink med snop, slik at jeg ikke går opp noe særlig i dette svangerskapet (gikk opp 27 sist!)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 9 uker og litt på vei. Jeg har faktisk gått ned litt, men det har nok mye med at jeg ikke har lyst på søtsaker og chips, og at jeg er mer opptatt av hva jeg putter i kjeften. Jeg har allerede endel å tære på egentlig, så jeg har ikke vondt av å gå ned. Legen sa at så lenge jeg ikke 'slanker' meg så har jeg ikke vondt av å gå ned noen kilo.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo:)

 

Jeg har heller ikke lagt på meg noen ting. Vil veldig gjerne tro at jeg har fått litt mage, men det er vel bare luft eller innbilling! Er i uke 10 så jeg håper ikke det er så lenge til det begynner å synes. Hadde aldri trodd at jeg skulle gå å vente på å legge på meg...:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt bort noen av boksene mine og magen min har vokst en del ja... Har ikke lagt på meg noen kilo enda heldigvis, men er redd jeg kan bli stoooor siden jeg allerede har fått så synlig mage (er 11 uker på vei).

Med mine vanlige bokser synes det ikke så tydelig,- kan se ut som om jeg bare har lagt på meg litt. Men i går var jeg på H&M og kjøpte meg et par gravidbokser, og med de ble det ganske tydelig!

Tenkte å vente en uke før jeg tar de i bruk, etter neste kontroll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...