Gå til innhold

Er det noe håp for oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter så fælt. Noen ganger har jeg lyst til å dra fra hele mannen. Vi er gift og har et barn. Slik det er nå, slik han er, så er jeg 100% sikker på at vi ikke skal få flere før vi eventuelt har fått ordnet opp.

Han har ikke tålmodighet med barn. Hvis barnet gråter om morgenen, starter han et jammerpes som om han er et barn han også. Sutrer og bærer seg.

Jeg føler at alt er i spinn. Kunne skrevet en hel del men orker ikke. Jeg er sikkert ikke enkel å leve sammen med jeg heller, men jeg forsøker da å holde meg avbalansert, noe han ikke fikser i det hele tatt.

Jeg ønsker ikke at barnet vårt skal bli enebarn. Men ser ikke helt hvordan vi skal klare oss som tobarns-flerbarnsforeldre.

Noen ganger angrer jeg på at jeg fikk barn med han. Men kunne jo ikke vite hvordan det skulle bli. Jeg er så utrolig glad i barnet mitt. Har sikkert blitt hønemor, ordner og styrer for at h*n skal ha det bra. Og det er vel det som går mannen på nervene.

Jeg tror at familierådgiver er neste skritt for oss. Men har egentlig ikke lyst til å brette ut om problemene våre til en ukjent. Har ikke lyst til å snakke med noen venner/familie om dette heller. Vil ikke involvere noen i vårt private liv. Men noe må gjøres.

Må nok snakke med han om vi skal ta en time og se hvordan det er .

Jeg er jo på en måte glad i han enda, orker ikke tanken på å bli alene, men slik vi har det nå kan ikke fortsette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med en familierådgiver, husk at dette er en jobb for dem - de går ikke rundt og husker alt dere har sagt, men hjelper dere på vei for å få det lettere sammen. Det kan nok være veldig til hjelp for dere, dere får begge legge fram hvordan dere opplever hverdagen og hva dere bør tenke på for å klare å fikse forholdet.

Ønsker dere lykke til, er dere glad i hverandre klarer dere nok brasene - med litt hjelp utenfra :)

Skrevet

for all del snakk med en familierådgiver bare for å få "tømt" deg for alt du går å tenker på dessuten så snakker du til rådgiveren og (sambo hvis du får han med må pent sitte og høre på). Du og rådgiveren prater frem og tilbake rådgiver pleier å spør så du kan utfylle.. og forklare mer. Det gjør veldig godt og kanskje sambo får se egentlig hvordan du har det...

men at det løser alt.... vel vi har gått til rådgiver i flere måneder. Jeg har faktisk gitt opp men rådgiver ønsker at vi går der litt til... Så da går jeg dit og tømmer meg for eder og galle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...