Gå til innhold

Hvorfor er dere overvektige? Er det fordi dere alltid har vert slik..eller er det pga svangerskapet.?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :o)

 

Jeg veide 68 kg før jeg ble gravid (173CM) spiste utrolig mye 1. gang jeg var gravid...gikk opp til 93 kg!! Og har veid mellon 86-94 siden.... har hatt 2 svangerskap etter det da...men ikke opp noe på de..passe meg VELDIG!!! Jeg vet at om jeg trene går jeg ned til 80 + - ......men har ikke begynnt å trene etter siste svangerskap enda.

Så jeg vil nok si at jeg er overvektig pga svangerskap...evt ikke trener :oP Hehehe!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var 86 kg da jeg ble gravid.. men veltrent.. da jeg kom hjem fra sykehus var jeg 84 kg og utrent.. Gikk opp til 99 kg på 4 mndr.. Var i et MEGET dårlig forhold.. Da jeg og velsa flyttet gikk jeg ned til 92+-.. har ligget der i 2 år nå.. Årsak er vel for få måltider, for mye mat i disse måltidene og for mye sjokolade.

 

Orker ikke jogge meg en tur.. Holder på med lappen, så til høsten blir det medlemsskap på elixia.. Trenger meg sytematisert trening.. Sammen med andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært overvektig...men i forskjellig grad...har vært alt mellom 80-120 kg.

Er nå 99, men er på slank!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også alltid vært overvektig. steget ganske jevnt oppover siden før barneskolen, men steg veldig rasktfra ungdomsskolen og fremover. er heldigvis på vei ned igjen nå, men kiloene sitter godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alltid vært overvektig, men aldri vært slank eller tynn, kanskje som barn, men.. La på meg en del da jeg ble sammen med eksen for 6 år sidenr (hmfr), men holder på å gå ned nå. Har prøvd å komme meg inn i bunaden fra konfirmasjonen, har juksa litt da og fått den er lagt ut 3-4 centimeter nå, men det ser ut for at det har gått fint! Venter bare på å få den tilsendt. Ellers så har jeg ikke trena siden før påske, har vært mye syk og det kjenner jeg på kroppen. Og nå med eksamenslesning i noen uker, så blir det mye stillesitting. Så skal kanskje rett og slett bare ha samvittighet til å legge fra meg lesinga noen timer og begynne på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en diagnose på lavt stoffskifte for 4 år siden gått på medisin siden..

Men har alltid vært kraftig, bekreftet grov benbygning på grete roede.. =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg var litt "knubben" (en del rompe og lår) før jeg ble gravid, men det er pga svangerskapet jeg er som jeg er nå... Har aldri tenkt på at jeg burde slanke meg før etter svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri følt meg noe overvektig, men gikk opp fra 65 til 98 mens jeg gikk gravid og vekta ligger på en 78 nå og det føler jeg meg ikke helt vell med..

Så vil ned på den vekta jeg var (og dessuten haralt lagt seg på magen :-( ser ut som jeg fortsatt er gravid nesten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kraftig siden slutten av barneskolen, men alltid vært aktiv og trent, så kroppen er godt proposjonert og ikke så stor som antall kilo skulle tilsi. Jeg veide 85 kg på videregående (men det er jo 10 år siden) og fikk endel ekstra kilo da jeg begynte å studere og sluttet med regelmessig trening. I tillegg kom det enda litt da jeg slutta å røyke. De sniker seg på disse kiloene:-( Jeg veide 108 kg da jeg ble gravid, men fikk litt sjokk over å veie såpass mye, så jeg levde supersunt og aktivt under hele graviditeten og gikk opp til 115,5 kg. Nå, 7.5 mnd etterpå veier jeg 103 kg, men har et langsiktig mål om å leve sunt og aktivt og gå sakte men sikkert nedover. Kan godt tenke meg å veie mellom 70-80 kilo. Har ikke behov for å være tynn, men litt lettere hadde vært ålreit. Jeg skal ta 5 og 5 kilo om gangen, hovedmålet i første omgang er 95 kilo (-8kg) og det skal jeg klare før jul!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...