Gå til innhold

ikke så veeldig lenge til fødsel på oss nå.


hilly29

Anbefalte innlegg

heisann......noen av dere julijenter som gruver seg til fødselen?.

har begynt å fått litt nerver for den jeg da, selv om dette er tredje gang...

er denne uvisstheten som gnager meg.......er det flere der ute som tenker litt sånn eller er det bare JEG som er litt pessimistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff, tankene mine begynner å sirkle mer og mer rundt fødselen, selv om jeg har bestemt meg for å ikke tenke noe på det. Gruer meg, derfor vil jeg tenke minst mulig på den, og ta det som det kommer når det skjer.

Du vet jo hvertfall hva det dreier seg om da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både gruer og gleder meg! Har ikke tenkt så veldig mye på selve fødselen, merkelig nok. Tenkte mer på det før jeg ble gravid. Men nå er jeg bare så redd for at det skal skje noe galt med den lille, og gleder meg noe hemningsløst til å få det litt nurket vårt i armene. 69 dager igjen til termin for min del. 60-tallet... da føles det jammen ikke så lenge ut igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg GLEDER meg til fødselen. Jeg hater å gå gravid, og synes tiden går kjempeseint...

Heller 3 fødsler enn et helt svangerskap hvis jeg kunne velge....

er andregangs, som dere ser så ble jeg ikke avskremt etter forrige fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til fødselen..

Vet det ant kommer til å bli et lite helvete.. å ser for meg det værste.. kansje 3 dager med smerter.. men vil uansett ha en stor motivasjon pågrunn av det herlige som kommer ut av det..

 

Gleder meg slik til å holde mitt lille nurk i armene altså!!

 

Så derfor gleder jeg meg til fødselen.. dessuten skal det bli deilig å ha kroppen min for seg selv igjen.. trene.. osv som før!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 60 dager igjen til termin i dag. Hurra!!!!! Gleder meg til fødselen, men gruer meg til det praktiske i forkant. Føreavdelingen her jeg bor har nemlig sommerstengt når jeg har termin. Ikke så enkelt å måtte kjøre 1t og 15min til nabobyen når en har 3 andre små hjemme som også krever sitt. Det tar litt tid å få barnevaktene hit, så jeg ser for meg at det kan bli knapt med tid, fødsel på badet eller i bilen fordi vi ikke rekker frem til sykehuset eller noe sånt. Det går vel bra den her gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...