hypersusmor Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Hei damer, Godt å se igjen mange av nickene fra barnimagen-sidene! Jeg var kanskje ikke så grenseløst aktiv på de sidene selv, men var inne og leste innlegg stort sett hver dag da jeg var gravid. Jeg har nå vært mamma i fire dager, og stortrives i den nye rollen. Jeg hadde imidlertid en liten dipp i kveld da jeg plutselig ble veldig, veldig redd for å miste den lille gutten vår, som vi allerede er blitt så inderlig glad i. Han er imidlertid frisk og rask, så alle ekle tanker skal langt bort. Fødselen gikk raskt og greitt, selv om jeg mener å erindre at det var gresselig vondt. Men, som for de fleste var alt glemt i det sekundet babyen var ute. Etter ett døgn på barsel og to på sykehushotellet fikk vi reise hjem igjen i går. Det var deilig å komme hjem og bare være oss tre i våre egne omgivelser. Jeg ser frem til å delta på modne foreldre-sidene fremover :-))
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Gratulerer, og velkommen hit! :-D Jeg kjenner igjen dette med ekle tanker om ting som kan skje med den nyfødte. Jeg hadde også det, og noen ganger var de vanskelige å skyve bort. Men ingenting skjedde, og nå er de borte! :-) Kos deg!
ettbarnsmammaen Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Gratulerer! Det er godt med litt flere aktive her inne. Sprekt av deg å sette deg ned og skrive innlegg så snart etter fødselen. Jeg tror alle stifter bekjentskap med den angsten i begynnelsen. Jeg må fremdeles stadig lene meg over datteren min og høre om hun puster. Hun blir fire måneder i morgen. Ønsker dere og den lille gutten alt godt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Gratulerer så masse med vidunderet - er det ikke bare herlig!!!
MAJA-67 Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Gratulerer med den lille gutten. Jeg kjenner også igjen denne redselen, men den tror jeg alle som er foreldre kjenner fra tid til annen. Kos deg med den lille og nyt dagene. Klem
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 12. mai 2006 #7 Skrevet 12. mai 2006 Gratulerer så masse og velkommen inn hit! Blås alle vonde tanker bort, de bare ødelegger den fine tida!!!!
Ronja65 Skrevet 14. mai 2006 #8 Skrevet 14. mai 2006 Gratulerer:-))) Det er så koselig å ha dem på utsiden:-). Det er en fin tid å få barn på, nå som våren og solen er her:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå