Gå til innhold

Alcudia..Blustar viva blue...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært på det hotellet..? vi har bestillt ser meget bra ut men det lover bra;) Noen som vil informere om hotellet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ååååhhh....der er det knallfint!;o)

Har bodd på Blue Star Viva Blue fire ganger, og reiser dit igjen 2 uker i august! Stortrives der....føles som å komme "hjem"!!;o) Det er rent og pent, både på utearealene og inne i leilighetene! Underholdning og aktiviteter "døgnet rundt", for de som ønsker det! Bassenghåndklær kan man låne(mot depositum!) i resepsjonen....og når de blir litt "udelikate" av solkrem, iskrem og diverse, er det bare å gå og bytte de. Kjempepraktisk å slippe å stappe med seg det i kofferten...de tar faktisk stor plass!;o) Badevakt ved bassenget fra kl. 10.00 -17.00(han har førstehjelpsutstyr og "passer" på at alle oppfører seg som de skal!)! Alle som jobber der er blide og service-minded....aldri vært "nei" i deres munn! Vi har alltid hatt leilighet mot bassenget, og det er klart at underholdningen på kveldstid KAN forstyrre litt hvis man har små barn som er litt "vare" og som legger seg tidlig....men for oss er det litt av "sjarmen"! Det er vaskeri der(praktisk det også!), lunchbar med god mat(salater, pizza, burgere osv.), a la carte-restaurant(der har vi spist bare en gang, og da ble vi faktisk litt skuffet...men vi var sikkert bare uheldige!!) og frokostsal!! Er dere frokost-mennesker, så er det absolutt verdt å unne seg den frokost-buffeten....den er storveis!! ;o) Snarkjøp hvor man får tak i det meste av det man trenger(og litt til!)....og hvor de får dagens norske aviser på ettermiddagen! Trenger egentlig ikke å gå ut av hotellområdet i det hele tatt! Men hvis dere gjør det, og skal ut å spise på kvelden, må jeg bare få anbefale en restaurant inne i byen : La Traviata! Der har de et fantastisk personale, og en aldeles nydelig biff!!;o)

Ha en riktig god ferie....her kan det ikke bli mislykket! Når reiser dere?

Skrevet

Hei SchnippSchnappSchnute, du ser ut til å ha vært på alcudia noen ganger !! Vi reiser 3 juni og skal være til 17 juni, pleier været å være bra på denne tiden ? Eller vet du ikke ?

Ca tempen der da ? Huff er SÅ redd for dårlig vær, gjør min feriestemning heller dårlig hehehe !!!

:)

Skrevet

Hei på deg!!

Er litt spent på været der nede selv, jeg! Vi reiser nedover en uke før dere(skal to turer i år, lucky me!!;o)), og hjem igjen da dere kommer nedover, så jeg også håper at været "klaffer" tidlig.....for det er jo liksom derfor vi reiser dit!!;o)

For tre år siden var vi der fra 7. til 21. juni, og vi var "kjempeheldige" for da var det hetebølge der! Egentlig var det plagsomt.....36-39 grader i skyggen ER i varmeste laget!! Noen år tidligere reiste vi i midten av juni, og da var det helt grei sydentemperatur og knallvær......men litt kjøligere enn hva vi er vant til, på kveldstid!! Ikke kaldt, altså.....men sånn at det var greit å ta på en tynn jakke når man var ute og ruslet gatelangs!!

Hva som er ca. snittemperatur på den tiden, vet jeg ikke.....men jeg har sjekket at det ligger på 24-25 NÅ....så da er det neppe noe kaldere om tre uker!;o) Tror ikke du skal bekymre deg over været der nede......det er uansett godt og varmt...og med to uker å ta av, er du garantert mesteparten av ferien med badevær!!;o)

Hvor skal dere bo? Vi skal bo på Viva Tropic(aldri bodd før!) på denne turen, og Viva Blue på neste!!

Uansett....ha en strålende tur! Vi går vel omtrent forbi hverandre på flyplassen i Palma den 3. juni!;o)

Skrevet

Så godt å høre !!! Vi skal bo på Alcudia Pins !

http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Spania/Mallorca/Alcudia/Apartmen ts/Alcudia+Pins.htm?Search=True.

Synes det ser veldig bra ut der ! Sett hotellet noen gang ? Det er med apollo ! Noen ting å anbefale i Alcudia da ? Noen ting vi må se, noen restauranter vi må besøke osv. !!!

Ååååh som jeg gleder meg !!!! Herregud hehe !!! 21 dager igjen idag :P

Har nedtellig hihi !!! God sommer til deg også !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...