Gå til innhold

JA ja....


værærli.no

Anbefalte innlegg

..........får vel skrive et lite referat fra sist treff da;-/.... får se om jeg kan være like flink og skrive det litt morsomt som Hufsla.

 

Ja, Ina og jeg gleda oss til å treffe alle igjen, og spesielt de nye som har vært så ivrig etter å få være med på treffet.

Vi kom til Peppes som avtalt, kl 12.00. Og der satt jo vår pålitelige vennine, Håpfull med spire i magen. Hadde bestilt seg en kopp kakao. Nei, krem gadd hu ikke betale 5 kr ekstra for!!! Det får være grenser;-/ .heeeeelt enig med deg E!

Bestilte meg en brus.........Og vi venta.......... og venta.....Hannemor kom med sin Lila. Kjære vene, for noen lunger det er på den ungen! hehe.......

Og vi venta.....og vi venta.......bestilte oss noe mer å drikke.....en kanne med vann. Og venta litt til... Sendte melding til Mamma i november. Hu trudde det var dagen før, hu. Så hu kunne ikke komme den dagen! Ja, så venta vi litt til, men etter noen liter med brus og vann så gadd vi ikke mer! (he he...bare spøk)

Nei, vi var nå sultne at vi gav opp ventinga på folk!

Hanne og jeg hadde salat....Hanne måtte få ny salat, for hu kunne ikke ha melkeprodukter pga Lila. Det var melk i dressingen.

"Spira" hadde lassagne...hmmm!

Ble litt prat om husbudet til "Spira", som ikke ble noe av desverre! Hanne, om magen til Lila og om den kule sveisen til Ina. Vi koste oss leeeeeeenge på Peppes vi, jada;-) Men vi savner selvfølgelig dere som ikke kunne og de vi ikke hadde truffet før.

 

Til neste gang håper vi at det blir noen fler, altså! OKEY?

Til de nye, mamma i november, netta/ student+++++++++++ ønsker dere hjertelig velkommen til BIMtreffet med oss. Håper på å treffe dere;-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra referat Tut_o.g_kjør :-D

 

Jentungen kan skrike, ja! Øver litt hver dag vet du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

student ble til ping79.. så jeg er student (i dobbel forstand).. hehe :) og jeg satser på å bli med etter siste eksamen, så det blir etter 2. juni i alle fall.. har litt å lese kan man si, ble hengende litt etter med all kvalmen de første mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... Måtte le igjen jeg nå av hvordan forrige treff var :) Men vi hadde det jo koselig da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...