Gå til innhold

Snytt for fødsel nei....erru gal....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nei,

Jeg fikk min deilige prinsesse med keisersnitt.

Det ble sånn forde jeg ikke ønsket å føde vaginalt.

 

Orket ikke smertene.

 

Og hvorfor skal jeg på død og liv måtte gå igjennom smertene?

Er heilt unødvendig.

Er da ikke bedre mor av den grunn.......tull og tøys!!!!!

 

Nei, hadde en super keisersnitt fødsel.

 

Angrer ikke ett sekund, og slik blir det med neste også.......

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har født 2 barn vaginalt og 1 barn med keisersnitt. Dette var ikke et valg jeg gjorde selv. Du sier du slipper smertene. Joda, man gjør jo for såvidt det, men hadde ikke du vondt etter KS? Øm, stiv og støl?

 

Jeg hadde rimelig vondt etter KS og må si med hånden på hjertet at vaginal fødsel er definitivt best. Jeg vet det er individuelt hvor vondt man har etter et KS, men jeg synes det var vondt. Måtte også reopereres 12 dager etter KS pga væskeansamlinger i såret.

 

Når man føder vaginalt blir smertene borte når barnet er ute. Ved KS er det vondt først etter at barnet er født.

 

Det er smak og behag hvilken fødsel man velger, men jeg sverger til den naturlige metoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også slik. Hadde hastesnitt med min og hadde sinnsykt vondt lenge etterpå.. 3-4 dager etter fødsel var jeg i "koma", hadde vondt i såret i flere uker og det tok laaang tid før melka kom. Nei, jeg ville heller hatt vaginal fødsel, men det var ikke mitt valg. Jeg var godt på vei til å føde vaginalt, men det skar seg.

 

Føler ikke at jeg er snytt for en fødsel, men håper veldig at jeg får føde vaginalt (evt) neste gang. For den tilstanden jeg var i etter snittet var ikke særlig hyggelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var gangsper i magen en ukes tid, men pytt sa`n Pål.....det var da så lite.

Ingen plager av noe slag i ettertid.

 

Melka kom som det suste 2 dagen...no problem, ammer og står i.

 

Synes vaginal fødsel høres grusomt mertefult ut.

For det ER jo smertefult, og jeg vil *IKKE kjenne de smertene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstå meg rett: jeg synes ikke det er noe galt å velge keisersnitt fordi man er redd smertene, men man kan vel kanskje få seg en aha-opplevelse hvis det oppstår komplikasjoner etter keisersnittet. Jeg tok keisersnitt med førstemann og kom meg ikke opp av senga på 14 dg. Fikk blodansamling og infeksjon i såret. Måtte reopereres og det var forferdelig vondt. Samtidig fikk jeg lite kontakt med babyn. Med andremann så hadde jeg en fødsel som var ferdig på 2,5 timer. Det var sinnsykt vondt det også,men smertene var borte med en gang etterpå.

Med det er kjempe bra at vi gravide har mulighet til å bestemme over vår egen fødsel. Skjønne godt at de som har hatt komplikasjoner under vaginal fødsel velger keisersnitt, men har jeg et valg neste gang jeg blir gravid så velger jeg vaginal fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo klart det kan oppstå komplikasjoner. Det er jo en operasjon tross alt.

Men jeg kjenner flere som har slitt mye med underlivet etter vaginale fødsler også.

Så detr er noe uansett va man velger.

 

Men snytt, nope......jeg er taknemmelig for ks`et mitt jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde ønska meg normal fødsel ja.... men er glad det ble keisersnitt slik at jenta mi ikke ble skadet på noen måte

 

GRUSOMT vondt dagene etter, selv om jeg ikke fikk noen komplikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk masse dop dagen etter jeg, men hadde likevel grusomt vondt i sår/mage og området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...