Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Vel, mandag er det to mnd igjen til bryllupet. Hjeeeelp. Skrekk blandet fryd egentlig. Jeg lurer på så mye, noen kommentarer til meg?: Jeg vil holde tale til min mann, er det rart? hva skal jeg evt ta med, tips? Og morgen gave? klokke eller digitalt videokamera med et romantiskt og frekt lite brev:-)Vi ska på b.reise uka etter hehe.
FruMamma med nr 2 Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 At du vil holde tale til din mann er ikke rart i det hele tatt. Det er flere og flere som gjør det nå. Jeg selv skal gjøre. Men jeg skal ikke bare holde tale til han, men også mamma og pappa, mine søsken og hans foreldre og søster. Det er selvsagt hovedsakelig til han, men dette er jo en dag du kan benytte sjansen til å takke alle du er glad i. Tips til hva du kan ha med er litt vanskelig, men kanskje fortell litt om hvordan dere møttes første gang, hvilket inntrykk du fikk den gang, morsomme episoder der han har "dummet" seg ut litt, ting dere har vært igjennom både på godt og vondt...Hm ja det var det jeg kom på nå. De morgengavene du nevner går fint an. Kamerate får dere mest sannsynlig masse bruk for i framtiden:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå